kleding kleine borsten.

ik heb 70A, en kan dus niet alle kleding aan, naja ik kan het wel aantrekken, maar meestal ziet het er niet uit. ik hoor heelvaak van mensen ja met kleine borsten kun je ook heel veel aan hoor.
dus ik vroeg me af welke kleding staat er leuk als je een nogal mager figuur hebt en je kleine borsten hebt
wachten tot ze groeien is geen optie, want ik ben al 15.

Sommige meiden hebben nou eenmaal kleine borsten, soms valt dat niet te veranderen al is de kans er nog dat ze groeien.
Zelf heb ik ook kleine borsten, maar ik heb geen idee welke kleding opties er allemaal zijn om het zeg maar mooi te accentueren.

Iets met ruffles/ruches, dat geeft je lichaam iets meer volume. Of iets met een A-lijn, dus wat strak is onder je borsten en daarna wat wijder uitloopt.
Een goede push-up BH doet ook wonderen!

persoonlijk vind ik shirtjes met ruffles en ruches heel erg leuk, ze zijn alleen bijna niet te vinden. ik doe heel erg mn best, maar het is er bijna niet in mijn maat

uhm ze groeien echt nog wel want dat gaat door tot je 18/21 bent. dus misschien komt het wel. maar ik heb ook niet zo’n grote cup en draag gewoon alles wat ik zelf leuk vindt, heb ook echt maar heel zelden dat iets neit leuk zit door mijn cup (heb 80A/75B)

maar A-lijn jurkjes en topjes zijn wel leuk dan vindt ik.

Dat is dan wel lastig ja. Ik heb ook een erg slank figuur en kleine borsten, meestal heb ik maat XS. Is dat ook te groot voor je?

ik heb precies t zelfde maar strakke shirtjes helpen wel , en dat je eerst zwart topje aan doet en daarboven ander topje ofzo en dat je de onderste nog een randje ziet aan de bovenkant…

Iets met een v hals denk ik maar dat weet ik niet zeker :stuck_out_tongue:

sws ronde hals denk ik.

Ik geloof dat ze bij de Hunkemoller maximizers hebben? Ik weet niet echt wat het is, maar mss is dat een optie? En vooral strapless kleding (wel met elastiek) en kleding me veel prints en ruffeltjes zouden je denk ik goed staan.

draag horizontale strepen bij je borsten
dan lijken ze dikker (nouja groter :p)

A-lijn kan ook helpen. Of een shirt met wat lager decollete en dat het zo ingenomen is in het midden en dus van die plooien / lijen krijgt op je shirt en dat zo uitwaaiert over je borsten. Dat wil best helpen :slightly_smiling_face: En ik vind bh’s met ingebouwde padding het fijnste (dus niet in zo’n extra laagje). Ik heb zelf 75A maar dat is bijna hetzelfde als 70A maar dan bredere omvang. :wink:

OH en de V&D heeft nu bh’s (van Sapph volgens mij) die je in je eigen maat neemt maar waar dan zoveel padding in zit (minstens 3 cm padding) om je cupmaat 2 maten te vergroten. Zelf bepalen wat je ervan vind, ik vind het niks haha. (ik verkoop daar en heb ze nog nooit zelf geprobeerd hoor)

Wachten is geen optie want je bent al 15?
Meid, op mn 16e had ik net een a-cup; binnen een paar maanden had ik een B, bijna C. Ze groeien heus nog wel.

Een wijd shirt

Er zijn ook van die bh’s waardoor ze groter lijken, weet niet meer hoe je ze noemt. Misschien is dat iets voor je.

wat is precies a lijn?

@desaparece je geeft me hoop (A)

@loessieJJ

Strak rond de borsten en dan loopt hij uit… Volgens mij geeft dat extra nadruk op de borsten…

Ja A-lijn jurkjes dan denk ik meteen aan Twiggy.
Maar iets met plooitjes of ruches bij je borsten dan lijken ze optisch groter ofzo (:
Volgens mij is dat goed te koop in winkels hoor!

“Want ik ben al 15”… Dan ben je nog lang niet uitgegroeid hoor.