kleding jongens ..?

Wat vinden jullie leuke kleding voor een jongen …?
bretels, skinny , giletje , my boyfriend has it all !
wat vinden jullie heel leuk als een jongen dat draagt ?

KSS .

(sorry dat by liefde&boys is ^^ )

Bretels = nee.
Skinny = alleen bij emo-types :’ )
Giletje = nee, soms staat het wel, maar ik val daar niet op.

3x nee :angel:
Ik vind een baggy broek met allstars eronder en een strak shirt leuk! :ok_woman:

ik vind die dingen alleen leuk bij meisjes…

Baggy enzo is leuk, beetje losjes en casual is sexy, dat strakke nette gedoe past niet bij jongens vind ik.
Ik vind zo een cardigan wel leuk voor mannen, die verder ook heel stytlish zijn, maar voor 15/16/17 vind ik skinny en gilet enzo niets…

bretels? gatver
skinny? niet echt mannelijk, maar kan ermee door
giletje? niet echt mannelijk en gatver
ja sorry
liever gewoon een baggy spijkerbroek met een gewoon shirt erop. Zonder al die bullshit eromheen.

die 3 dingen vind ik niks :slightly_smiling_face:
mijn vriend draagt gewoon normale spijkerbroeken, sportieve truien en mooie t-shirts, soms een blousse… staat geweldig

hiphop broek(baggy jeans)!!!

Hahaa , nou ik vind hartstikke sexy staan ^^
kan miss wel foto ofso laten zien …?

en van die new-rave ensoo bij jongens … ?
nog meer leuke dingen voor jongens …?:slightly_smiling_face:

dankje voor reacties ! *

-Passionated ; heb je zelf ook geen ‘bull-shit’ erom heen dan ? sieraden ensoo …?:slightly_smiling_face:

KSS

Gewoon kleding waaraan je kan zien dat hij zich er goed in voelt.
Hoewel ik de “skaterlook”(éS broek, C1RCA t-shirt, Emerica-vest, riem en skateschoenen) wel prefereer.

Baggy/New Rave-ish…
Duss baggy broek met fel gekleurde gympen & een shirt met een fell gekleurde vette print erop… LOVE IT…

Ik vind bij jongens hiphopkleding heel mooi, dus baggy jeans, grote wijde shirt eventueel met leuke print, caps, een leuke hoodie…

Baggy broeken, mooi shirt/trui etc.
Giletjes vind ik best leuk bij sommige jongens, mits op de juiste manier gecombineerd en niet dat hij helemaal vrouwelijke kleding aanheeft enzo. Dus niet in combinatie met een skinny ofzo

bij sommige jongens staan die dingen idd leuk, maar dan vind ik het te opvallend
doe mij maar gewoon een stoere broek met mooie sneakers, tshirt/trui/vest. dát vind ik pas sexy :grinning:

ht valt niet heel erg o toch…?
en op zich is het toch leuk om op te vallen ? anders zijn dan anderen …?
maar jullie vinden giletje enso dus niet echt wat … wat vind jullie dan wel leuk , iets aparts bedoel ik . een broek met shirtje of vest vind ik niet echt apart … hebben alle jongens jaa …

KSS

Meer hiphop enz. Baggybroeken, New Rave en Hoody’s zijn hot voor een jongen naar mijn mening.

Een jongen dat bretels, skinnyjeans en dat soort draagt zie ik niet als een jongen?

ik ben echt helemaal van de allstars, of iig mooie schoenen. en een skinny vind ik ZOOOOOOOOOOO mooooi(L)

hoewel een jongen met een baggy broek, leuke schoenen en leuk shirt er ook gewoon goed uit kan zien…

toch ga ik maar voor dat eerste

straalt hij uit dat hij zich er lekker in voelt?
staat het hem leuk?
dan is het toch goed? (:

Broek half op de kont of lager :grinning:
Strak t-shirt ofzo
Merken zijn niet belangrijk…
Bill Style dat is echt mooi!

een skinny, shirtje en cool vestje met vans of all stars.
maar eigelijk waar hij zich goed in voelt :slightly_smiling_face:

ik vind skinnies bij mannen echt helemaal niks… doe mij maar een lekkere vent met een normale jeans, leuk tshirt erop of een trui ofzo!
Mn vriend kwam laatst bij me aan met een zwart overhemd aan, nice!! :drooling_face: