Kleding, Haarproducten, Parfum, Schoenen en Make-up

Hallo allemaal, hierbij bied ik een nieuw verkoop topic aan met verschillende producten. Bij aankoop kan het opgestuurd worden of opgehaald worden te Lelystad. Bij verzenden zijn de verzendkosten uiteraard voor de koper. Ik zal het topic regelmatig updaten dus hou het goed in de gaten! Voor vragen kan je mij contacten via een PB of een e-mail kelseyterwiel@msn.com. Veel shop plezier!

1. Witte blouse van Only - €7,50
    Deze witte blouse doe ik met pijn in mijn hart weg, ik vind het zó jammer! Hij is helaas iets te groot voor mij, het is maat 38. De knoopjes die er in zitten zijn nep en er zit soort elastiek aan de onderkant zodat hij prachtig strak zit aan de onderkant.

1. Geruite blouse van Forever21 - €5,-
    Ook deze geruite blouse doe ik met pijn in mijn hart weg, hij zit zo mooi maar op de 1 of andere manier pak ik hem nooit uit mijn kast. Ik heb het al een aantal keer geprobeerd deze te pakken maar toch voel ik me er niet fijn in. De voorkant is iets langer waardoor je hem op verschillende manieren kan dragen, geknoopt of gewoon los. Hij is in een leuke blauwe kleur en een apart model wat je niet vaak ziet! Het is maat S.

1. Rode geruite blouse van Zara - €20,-
    Aaagh, deze blouse was echt een obsessie voor mij! Ik kocht deze bij de Zara en ik moest hem hebben, hij was aan de dure kant namelijk 50 euro maar ik vond hem echt tegek. Er zitten vet leuke studs op de zakjes en je kan de mouw oprollen en vast klikken of gewoon als lange blouse dragen. Bij de kraag zit ook een leuke detail, ik weet alleen niet zo goed hoe ik dat moet beschrijven. Ik vind het echt een prachtige blouse, ik kocht er zelfs later nog een leger variant bij. Deze blouse is maat XS.

1. Witte blouse van Moody - €5,-
    Deze prachtige blouse van Moody heb ik gekocht in een schattig boutiekje in Lelystad, er staat geen maat in de blouse maar valt als een XS/S. Ik kocht hem alsof ik niet genoeg blousjes had en pakte hem af en toe uit de kast.

1. Spijkerblouse van Only - €15,-
    Oh my gash, nu ik deze spijkerblouse weer zie wil ik hem eigenlijk dolgraag houden, argh wat is hij cute! Maar helaas is deze blouse mij te groot en hadden ze geen kleinere maten op voorraad, ik moest hem echt hebben. Het is maatje 38 wat ook wel te doen is als je een maatje 36 hebt, helaas heb ik maatje 34 wat meestal nog wat te wijd zit bij mij.

1. Kruisjes blouse van Sapphire - €5,-
    Deze prachtige blouse van de Primark is maatje 34, hij is zo leuk! Helaas pak ik hem amper nog erbij en ben ik niet echt meer gek op blousjes. Een hempje eronder dragen is wel een must, hij schijnt namelijk erg door.

1. Vestje van Ichi - €5,-
    Dit vestje van het merk Ichi is zo cute, hij was te koop bij Man at Work die nu helaas niet meer bestaat alleen als webwinkel. Ik heb dit vestje met zoveel plezier gedragen, hij is grijs wat op de 2e foto goed duidelijk is. Je kan hem dicht doen met schuifspeltjes waarvan de bovenste helaas van stuk is, een must is het speltje niet want je kan hem ook helemaal open dragen of alleen de bovenste open. Het is maatje 34.

1. Lichtblauwe broek van Capsize - €5,-
    Deze prachtige broek van Capsize is maatje 26, als je maat XS hebt pas je deze broek makkelijk. Capsize is een merk wat te koop is bij the Sting.

1. Strepen broek van Capsize - €5,-
    Daar gaat dan mijn prachtige broek, ik was zo opzoek naar deze broek. Ik had hem gezien op instagram bij iemand op de foto, ik zoch hem overal en toen zag ik hem na een paar weken liggen bij the Sting. Het is maatje 27, zelfde verhaal als de broek hierboven dat als je maat XS hebt je hem makkelijik past.

1. Hoge broek van Vero Moda - €5,-
    Helaas, geen aanfoto van deze broek want ik kom er gewoon echt niet meer in. Deze broek kreeg ik als cadeau van mijn moeder en hij was dus te klein. Het is maat XXS-XS.

1. Hoge nep leren broek van Pieces - €5,-
    Deze nep leren broek is zo gaaf, hij stond altijd zo leuk. Het stofje is apart, het voelt namelijk totaal niet als nep leer of leer aan. Het is maatje XS-S.

1. Baggy broek van Fishbone - €5,-
    Vroeger was ik helemaal obsessed met baggy jeans en kocht ik ook bijna alleen maar baggy broeken. Deze heb ik gekocht bij de New Yorker en heb hem altijd gehouden. Ik draag hem nu bijna nooit meer dus het word tijd dat deze ook mijn kast verlaat. Hij heeft 2 knopen en eleastiek aan de onderkant. Het is maatje 27 wat je dus met maat XS makkelijk kan dragen.

1. Grijze lage Uggs - €40,-
    Hierbij verkoop ik mijn prachtige Uggs in maatje 37. De aankoop bon is aanwezig dus ze zijn 100% echt. Helaas zit er een klein gaatje in bij de neus van de schoen, dit valt makkelijk te repareren. Het kleurverschil is in het echt niet zo erg, dat komt door de flits.

1. Light Blue van Dolce & Gabbana - €50,-
    De fles is nog helemaal vol, ik heb deze cadeau gekregen maar vond hem niet lekker ruiken. Hij is 100ml en de nieuwprijs bij Douglas is 87,77 euro. Het is eu de toilette.

1. XX van Mexx Nice - €20,-
    Het zelfde verhaal als hierboven, nog helemaal vol. Hij is niet meer verkrijgbaar en hij was rond de 40 euro. Eu de toilette, 60 ml.

MORGEN KOMEN MEER PARFUM, MAKEUP EN HAAR PRODUCTEN EROP. HET WERD TE DONKER OP DE FOTO’S!

ruil je 5?

Sorry ik ruil niet

Up

Up

ruil je 3?

Leuke spullen! Ruil je ook?

Bied op strepen broek 4plus verzending