Kleding en schoenen verkopen?

Hai,

Ik heb best wel veel kleding en schoenen die ik nooit meer draag en zou alles graag verkopen. Mijn ervaring met marktplaats is dat het niet werkt gezien 1) het enorme aanbod en 2) het feit dat ik wel tevreden kan zijn met €2,- voor een kledingstuk, maar er vervolgens €6,95 aan verzendkosten bovenop komen, waardoor niemand het koopt. Heeft iemand enig idee waar ik terecht zou kunnen met mijn kleding? Wellicht zijn er bepaalde winkels die per kilo inkopen of waar je je kleding tegen een klein prijsje achter kunt laten? Of rommel-/kledingmarkten? Het gaat overigens om kleding waarvan een deel nog prima en leuk is en waarvan het andere deel niet meer ‘in’ is, maar wel nog heel etc. Het grootste deel kan wat mij betreft voor een paar euro (laten we zeggen max. €5) weg.

Alvast bedankt!

Je kan proberen om het hier te verkopen (wel in de juiste topic)

GEwoon blijven proberen en wie weet. Eventueel proberen om een rommelmartkje mee te doen.

Bedankt voor je antwoord! Heb er al over nagedacht om het hier te verkopen, maar ook dan zit je weer met die verzendkosten… Liefst zou ik dus naar een fysieke winkel gaan of naar een rommelmarkt, maar ik kon via google zo snel geen adresjes vinden. Daarom vroeg ik het hier :slightly_smiling_face:

Facebookgroepen of United Wardrobe?