Kleding, eens gebruikt niet meer gebruiken.

Hey lieve meiden,
Ik heb een fashionprobleem.
Dit klinkt misschien raar, maar kijk…
Ik ga bijvoorbeeld naar het schoolfeest en heb dan een mooie jurk aan. Ik denk zo van, als ik het al gedragen heb, wanneer kan ik het dan nog een keer dragen ? ik kan het niet normaal op school dragen,
Misschien wel bij een feest waar mijn school niet bij is
Anders zouden ze reageren, iets zoals dit : ‘Hey die jurk had je bij het schoolfeest ook al aan !’ dat vind ik nogal genant. [ik denk dat ze zo zullen reageren]

Ik hoop dat jullie mijn probleem kunt begrijpen, 't is nogal lastig :stuck_out_tongue_winking_eye:
Ik hoop ook dat jullie advies voor me hebben,

Kusjeessss

ik heb het zelfde probleem, idd lastig.
upje

euhm, waarom zou dat genant zijn?
als jij het jurkje leuk vindt kun je het gerust meerdere keren aantrekken,
of jouw school het nou al gezien heeft of niet. =)

Ik heb dat ook altijd met daten… Dan weiger ik 2x hetzelfde kledingstuk aan te doen tijdens de verschillende dates (met dezelfde jongen). En het liefst ook elke keer andere schoenen :’).

En het slaat nergens op, want dat valt serieus niemand op (:

Nou, al ga je uit of andere feestjes of op een verjaardag?D
at doe ik altijd, en ik combineer het ook altijd ietsjes anders.
De meesten hebben het misschien niet eens door, niemand let er op of jij dat ene jurkje nog een keer aan hebt hoor!

ik denk dat de helft van de klas zeker de kleren voor dat schoolfeest nog een keer draagt ofzo hoor.

Dat zou mij dus helemaal niks kunnen schelen.

met kerst ?;p

ik he dat met kerstjurkjes ik koop elk jaar een nieuwe kerstjurk:Phaha vind ik leuk!

jaa idd wat de mensen hierboven zeggen.
als je naar een gala gaat hoef je ook niet perse zo’n lange jurk aan wat echt voor gala’s is. Je kunt ook gewoon een leuk jurkje doen die je ‘in het dagelijks leven’ gewoon kan combineren met een legging en een jasje ofzo !

Ik draag zovaak hetzelfde als dat ik eens op een feestje aanhad, als ik daar rekening mee moet gaan houden kan ik elke week een hele nieuwe garderobe aanschaffen bij wijze van spreken.

it’s no big deal…

alsof iedereen nooit kleding 2x aan doet … ;p