kleding, do it yourself?

hey iedereen (:
mij lijkt het persoonlijk echt supergaaf om mijn eigen kleding te ontwerpen & maken.
maar daarvoor moet je wel goed kunnen naaien.
naailes kan een oplossing zijn maar wat vinden jullie: naailes: super of suf?
xxxx

Ik vind alles wat jezelf gemaakt heb hip.

En je moet ergens beginnen met het leren van de technieken, dus ik zeg: Hartstikke HIP!

Het voordeel van alles zelf maken: niemand loopt in het zelfde shirtje. =D

Super!
Ik heb 2,5 jaar naailes gehad, en moest helaas stoppen omdat ik ergens anders ging studeren, maar ik heb zoveel leuke dingen gemaakt en zo veel geleerd! Bovendien zit je (als je een leuke docent hebt) in een gezellige groep vrouwen (soms ook jongens) waarmee je leuke nieuwe contacten legt. Het is echt een aanrader!

Super! mijn moeder naait veel dus heb geen naailes nodig want kan alles van haar leren maar anders had ik het zeker genomen

juist super!
je kleding wordt dan uniek want niemand heeft precies hetzelfde =)
ik wou dat ik het kon! (ik ga tevens wel leren naaien op school haha)

ik heb naailes, ik had al een leuk tuniekje gemaakt, het is wel grappig het kan zo verkocht worden bij de only, ongeveer dezelfde stijl.
Naailes is SUPER :slightly_smiling_face:

Waar hebben jullie allemaal naailes?
Want ik wil dat ook heel graag (L) maar hoor er nooit iemand over.
Je mag best noten :slightly_smiling_face:

Naailes lijkt mij heel leuk. Maar zoiets hebben ze hier volgensmij niet in de buurt. :c

ik heb een tijd naailes gehad, het was wel heel leuk vind ik (: gewoon goed in het algemene krantje kijken van jullie streek. zo heb ik het ook gevonden!

ik zit op naailes, superrrr geweldig en orgineel!!!
xx

ik zit sinds een week op naailes. Het is erg leuk! :grinning: Als begin project ga ik een rokje maken :slightly_smiling_face: