Kleding die je wel graag wilt dragen maar wat je niet durft.

Misschien ken je het, maar misschien ook niet. je vind een bepaalde stijl van kleding leuk, maar durft het niet naar school te dragen. Nu wil ik dat jullie foto’s laten zien van wat je nou echt leuke kleding vind. Dat mogen natuurlijk ook haarstijlen zijn, of make-up. Zo laat je zien wat jou stijl is en kunnen andere mensen daar op reageren. Veel plezier!

Overkneekousen.

Ik heb na schooltijd altijd veel zwarte make up op. Ik ben ook heel erg van de Emo Stijl enzo. Maar naar school durf ik het allemaal niet te dragen want ik ben bang dat ik door iedereen raar word aan gekeken…

Niks.

Als ik iets wil dragen doe ik het.

Je moet sowieso gewoon je zelf zijn. Als mensen je nastaren, so what. Deal with it. Er is niemand zoals jij.
Ben gewoon jezelf. ;d

Japanse stijlen zoals sweet en gothic lolita.

http://26.media.tumblr.com/tumblr_lrfc6a4wlj1qfq74eo1_500.jpg

http://27.media.tumblr.com/tumblr_lm9udtaJ0d1qz9zkmo1_400.jpg

Ik durf trouwens alles te dragen wat ik mooi vind alleen met die stijlen zou ik in het begin nog wel even moeten wennen zegmaar XD

Als ik iets wil dragen dan draag ik het gewoon. Je hoeft je er echt niet voor te schamen hoor xD

Vallen hakken ook onder kleding? Ik wil graag hakken, maar ik kan er niet op lopen én ik vind lage hakken niet mooi…

Ik draag gewoon alles wat ik mooi vindt.
En ja, er kijken vaak genoeg mensen naar me alsof ik gek ben. maarja, dat zal er dan wel bijhoren, dat doet me ook niks meer. :slightly_smiling_face:

ik heb eigenlijk een vaste stijl (panty’s, jurkje, laarzen/hakken of shorts panty topje ofzoiets of gewoon spijkerbroek enzo) en dat draag ik eigenlijk gewoon naar school, hun meningen boeien me eigenlijk niks hihi.

@bluebottle : heel veel oefenen! ik ben t btw met je eens dat hakken met zo’n hak van echt 5 cm niet mooi zijn, maar heel veel oefenen en van steeds lager naar hoog gaan. Had ik eerst ook en nu kan ik op 20 cm hoge jimmy choo’s lopen :slightly_smiling_face:

Jaaa Goth lolita is ook zo mooi! Maar het past niet bij mij. :stuck_out_tongue:

ik vind dat baby roze wel heel cute, maar verder is het niet echt mn smaak. Maar als ik jou was zou ik t zeg maar ‘stapje’ voor stapje doen, voor iedereen trouwens :
eerst (bijv) een klein beetje zwarte make-up, dan nog meer etc. :slightly_smiling_face:

Hakken durf ik niet echt te dragen omdat ik al vrij groot ben (1.82), ofja ik durf het in principe wel maar dan voel ik me zo’n reus haha.
En jurkjes. Ik heb een superleuk jurkje in mn kast hangen maar dat zou ik nooit naar school aan durven doen omdat ik bang ben voor commentaar aangezien ik niet de dunste ben.

Ik zie soms wel dingen die ik mooi vind en wel graag aan zou willen, maar die gewoon niet bij mijn figuur of huidskleur passen. Dus die draag ik dan niet, maar niet omdat ik het niet durf ofzo, maar omdat het me gewoon niet staat.

kheb Dr. Martens, kdoe ze wel eens aan naar school. maar mensen kijken me wel steeds na enzo. en dan voel ik me dus echt heel ongemakkelijk omdat ik weet dat veel mensen die schoenen nog al ‘gewaagd’ vinden. ;(

Overkneekousen inderdaad. Ik ben bang dat het hoerig staat, terwijl ik het op van die fashionplaatjes altijd heel mooi vind.

ik ben ook 1,80 maar ik draag nog steeds hakken, ik vind t eigenlijk gewoon echt v fuck it weetjewel, ik ben lang en ik vind het eerlijk gezegd ook nog eens een super mooie lengte! En aangezien er op mn school heel veel jongens zijn v 2 meter of als ik uit ga hihi, maakt het niet zoveel uit. En daarnaast ben ik ben 20 kilo afgevallen v 70 naar 50, maar ik ahd altijd jurkjes die niet straks zaten maar wat wijder uitvielen. Die hebben ze ook gewoon bij de h&m, zara , victoria secret (online) etc. :grinning:

Idd. Bij mij pas het ook niet maar ik vind het gewoon mooi om naar te kijken (: Ik pik meer ideetjes van de Gyaru stijl. haha

Zoals ik al had gezegd durf ik ook geen hakken te dragen: ik ben 1.79 en dan voel ik me ook zo’n reus hahahaha. En jurkjes/rokjes durf ik opzich wel te dragen maar ik heb er wel moeite mee omdat ik juist HEEL DUN ben… :flushed: