Kleding brede heupen

Ik heb echt hele rare heupen, mijn bovenbenen zijn nogal breed, dan heb ik een slank stuk en dan brede heupen dus het ziet er zeg maar zo uit aan de zijkant.
.)
(
.|
(

(ok onduidelijk)
En bij dat slankere stuk zit zeg maar de bovenkant van je broek, dus soms lijkt het net alsof je broek veel te strak zit :s In de winter had ik truien aan zodat je het niet zag, maar in de zomer met t-shirtjes enzo ziet het er niet uit :S

Iemand tips?

Heb je een foto, ik snap het niet.

Shirtjes met een Alijn? Al lijk je daardoor ook breed, maar dan krijg je niet dat effect van mn broek zit te strak.
Of eens googlen?

Of wijdere jurkjes dragen.

huh als je slanke stuk bij je broekrand zit lijkt je broek toch just te wijd, dat heb ik teminste. of heb je zegmaar een beetje ‘overstroming’

http://www.desterkepunten.nl/afbeeldingen/peer.jpg

Zo, maar dan waar die onderbroek zit is het “normaal”

wat ik bedoelde was precies andersom so nvm

taille accentueren? ik snap het ook niet helemaal, heb je niet een foto van je eigen silhouet?

hogere broeken dragen!

Ik heb hetzelfde, ik heb ook geen idee hoe ik me moet kleden zodat het minder opvalt, ik doe wel altijd vestjes/cardigans aan die wat langer en ietsje groter zijn zodat ze over m’n heupen hangen en zodat het niet opvalt.

http://i51.tinypic.com/2wolrtl.png

zoiets?

Lol let trouwens niet op mijn paint kunsten haha

volgens mij heb ik hetzelfde, maar het beste is gewoon om het te accepteren :wink: desnoods wat afvallen, maar niet als je al bijna te weinig weegt natuurlijk.

Ik draag gewoon kleding die past en GEEN wijde broeken! skinny vind ik het mooist staan.

ja dat heb ik ook

Gaat iedereen nu een topic aan maken hoe ze eruit zien ?!
Draag gewoon waar je je goed in voelt!

Ik snap je probleem ZO ZO ZO goed :frowning_face: Afvallen heeft gewoon geen zin, ik val dan nog meer af bij mijn taille waardoor t nog meer opvalt.

Ik draag veel rokjes, en bij een broek altijd een lang shirt.

Er is toch niks mis mee als je wat tips wilt over hoe je je lichaam er het beste uit kunt laten zien? (:

Inderdaad.

@derest: bedankt voor de tips :grin:

Jaa oké :grinning: , Maar toch… Al die topics over hoe iemand eruit ziet en hoe je het kan laten ‘opvallen’, je-word-ermee-dood-gegooid
draag gewoon wt je leuk vind :")

Haha ik heb t ook.

ik doe altijd gewoon een topje aan ofz. en dan een vestje erover of een blousje en dan open laten zodat het net je heupen bedekt.
Jurken dragen die getaillerd zijn helpt ook, je kan gwn een jurkje dragen met legging dan valt het niet op…
Ik draag ook wel een jeansleggingen die moet je best hoog optrekken en dan zit ie een beetje strak rond je benen waardoor je figuur echt beter word en dan gewoon er een lang shirtje overheen dragen.

Oh dat heb ik ook, zo lelijk als je een strak jurkje of rokje aandoet…
Ben nu een beetje afgevallen en het word wel iets minder maar het zal nooit mooi rond worden of mooi slank helaas!

Hogere broeken helpen inderdaad goed, heb nu van America Today een paar fijne jeans gekocht, komen tot ongeveer 4 cm onder mn navel, heb je ook nooit een bouwvakkersdecollete!