Kleding bij stevige meiden.

Ikzelf vraag me wel eens af wat buitenstaanders nou wel en niet vinden kunnen bij stevige mensen. Vind je een rokje wel kunnen of alleen in bepaalde mate? Of niet te strakke shirts of kleuren die niet staan … Zelf ben ik ook stevig, heb maat L / XL, en vind het altijd lastig om leuke kleding te vinden. De echte hippe merken valle meestal klein, of gaan niet verder dan een M / L (wat dan ook weer klein valt). Ik draag graag tuniekjes, maar houd er wel rekening mee dat ze niet te kort moeten zijn. Nu was ik dus benieuwd naar jullie mening & hebben jullie misschien ook tips voor leuke kleding bij stevige mensen? Wat zouden jullie leuk vinden staan bijvoorbeeld?

Als je wat steviger bent vallen dingen die strak onder je borsten zitten en dan een beetje wijd uitlopen meestal wel mooi.

Geen broekleggins in ieder geval. Kijk eens op televisie naar stevigere actrices en beroemdreden, die worden gekleed door een styliste dus daar kun je misschien wel inspiratie uithalen? En google eens naar stevige beroemdheden, en kijk wat zij aanhebben! Ik zou als ik jou was, veel zwart dragen en kleren met drukke printjes. Zwart kleed af, en drukke printjes leggen de aandacht op andere dingen dan jou lichaam. X

Veel zwart dragen idd, en veel rustige kleuren (maar dat is eigenlijk ook wel gewoon mijn stijl haha), basic dingen heb je toch sowieso wel vaak in grotere maten en basic dingen zijn altijd wel leuk :slightly_smiling_face:

Geeen te strakke skinny’s. Wel tuniekjes die in een A-lijn lopen.

http://petitesweaters.org/wp-content/uploads/petite-plus-size-clothing.jpg

Voor inspiratie kan je bij google kijken, typ iets als; large size womens clothing ofzo in (:

Een vriendin van mij draagt altijd wat wijdere shirtjes, tuniekjes, jurkjes. en ze heeft maar 42 of 44, en ik vind altijd dat zij zich heel goed kleed!

Kijk eens op Lookbook.nu en zoek dan op Georgina D., of kijk op cupcakesclothes.blogspot.com.
Zij ziet er echt altijd leuk uit!

Tot op zekere hoogte kunnen treggings zeker wel, als je ze combineert met een langer shirt of een jurkje. Ik ben zelf ook niet de dunste, heb meestal een M. Wat je vooral niet moet doen, is te grote of wijdvallende kleding kopen. Hierdoor lijk je alleen maar steviger! Ik zou een eerlijke vriendin mee uit shoppen nemen, meestal vind je jezelf er dikker uitzien dan dat je daadwerkelijk bent.

Meestal vind ik strakke dingen wat minder, zoals het bekende H&M rokje. Als alles dan zeg maar strak wordt aangetrokken (ofzo xD) en dan de ‘iets stevigere’ benen in een legging worden gehesen, vind ik dat wat minder. Maar als je gwoon wat stevigere maar ook mooie benen hebt, vind ik dit wel mooi.

Ik zou inderdaad niet gaan voor taillerokjes etc.
Maar wel wat wijdvallende kleding, zoals oversized truien!

Bij H&M heb je zo’n speciaal ‘‘ding’’ ervoor, ok heel duidelijk:
http://shop.hm.com/nl/sho…?dept=DAM_BIB1&shoptype=S

ja ga lekker je lichaam verstoppen!

juist taillerokjes nemen!

ja ga lekker je lichaam verstoppen!

juist taillerokjes nemen!

het verschilt per figuur toch gewoon heel erg. ik heb zelf ook maat l, en bij mij staan van die treggings juist, en taillerokjes ook! wat al eerder werd gezegd, als je het lastig vindt om kleding te vinden gewoon een eerlijke vriendin meenemen :slightly_smiling_face:

Nee zo bedoel ik het juist niet! Maar ik ken een meisje die ook wat steviger is en een beetje een buikje heeft, en toen die zo’n 5 euro rokje droeg, tsja dat zag gewoon niet mooi uit.

Ik ben zelf ook best stevig (xl) maar ik ben juist van boven groter. Ik draag juist rokjes en jurkjes leggings en treggings omdat ik best mooie benen heb(A) Het verschilt echt per figuur.

Ik ben ook stevig. Vooral bij mijn buik. Ik probeer altijd hoge taillebroeken te dragen. Een leuk truitje met een blazertje/ net jasje en tadaaa: buik is ontzichtbaar!

Een meisje die ik ken draagt altijd heupbroeken en dan zie je echt duidelijk haar lovehandels er overheen puilen. Echt geen gezicht!

En je moet gewoon dragen wat je mooi vind hoor :slightly_smiling_face:

je kan op de h&m site kijken bij de bib foto’s die vrouwen zijn echt mooi! en volgens mij is dat ook niet zo duur =)