'Klassiekers' van de afgelopen 5 jaar?

Ik zat dus zo te denken, dat bepaalde nummers van 30 geleden echt klassiekers zijn… Maar welke nummers van de laatste 5 jaar denk jij dat over 30 jaar een echte klassieker is?

Vind het sowieso bizar, dat bijvoorbeeld kinderen heb, en er komt een Britney nummer langs, en ik ken heel de tekst. En dat mn kind dan naar me kijkt van: Wtf ben jij aan t doen. Net zoals ik naar mn moeder keek als zij een nummer van vroeger meeblerde.

Maar goed, dat was beetje afgeleid. Welk nummer denk jij dus dat een klassieker is over ± 30 jaar!?

Haha, ik vraag mij ook altijd af wat de kinderen van onze liedjes zouden zeggen. Of wat ze van de technologie van nu zouden vinden. Dat ze zeggen: hahahahah een Ipad, dát is oud. Kan het me echt niet voorstellen… ;p
Maar welke liedjes… sowieso coldplay denk ik?

Amy Winehouse

Ah, dat vraag ik me dus écht heel erg af :’)

Ik kan er gewoon echt niet eentje bedenken waarvan ik t echt denk…

idd coldplay en amy winehouse… verder denk ik lady gaga…

Viva la Vida en Clocks van Coldplay.
To Make You Feel My Love van Adele (ook al is het een cover).

En verder heb ik echt géén idee! We merken het vanzelf wel he :’)

BAD ROMANCE FOR SURE !
POKERFACE misschien wel en Just Dance ook Maar Bad Romance en Lady Gaga kent iedereen !

Oja , Party Rock Anthem too

Black Eyed Peas - I Got A Feeling :grinning:

Dat stomme ‘Use Somebody’. Ik denk echt dat ik daar nog tientallen jaren mee gepest ga worden.

nou, ik hoop dat ik die tegen die tijd ben vergeten…

ik denk idd coldplay, amy winehouse, adele, red hot chilli peppers enz.

Beyonce :grinning:?

umbrella van Rihanna. dat vervelende voorgevoel heb ik gewoon.

Dan ga ik huilen :’)

Afgelopen 5 jaar…ik kan er niet zo een bedenken.
Oh: Gnarls Barkley-Crazy

In de top 40 is er in het afgelopen decennium niks geweest wat ‘klassieker’ waardig is…

Stel je niet aan.