Klassieke muziek.

is dit super duf of wel mooi/fijn om naar te luisteren…?:?
Tell me ik ben benieuwd hoe jullie tegen over dit soort muziek staan:)

Euhmmm, niet echt leuk. Ik speel zelf wel piano, maar dat is popmuziek =]

ik vind het wel ok, speel piano dus dan krijg je er nog wel eens mee te maken :stuck_out_tongue:. maar het is ehct precies het tegenover van mijn muzieksmaak, lol :stuck_out_tongue:

Nee niet echt mijn smaak. :wink:

Nee niet mijn smaak. Ik vind het dan ook alleen leuk voor een balletvoorstelling. :wink:

Schatze! :grinning: Al 5 reacties (met mijnes er bij xD)! Ik vind het heerlijk om op klassieke muziek te dansen (denk aan snelle balletdansen ed) verder weet jij ook dat ik meer van Rock houd dan van klassieke muziek. :grinning: Maarrr desondanks vind ik t soms ook super relaxed om er naar te luisteren. (Denk aan die muziekjes die ik naar jou had gestuurd, of jij naar mij, whatever xD)

klassieke muziek kan heel mooi zijn, je moet je favoriete componist maar zien te vinden,. maar als je eenmaal weet welke soort/stijl je leuk vind is het echt heel leuk. Heel ontspannend ook :slightly_smiling_face:

boring.

zolang het strijkinstrumenten zijn (en bandjes a la apocalytica :wink: houd ik ervan, ja =) maar dat is een soort klassiek-rock :stuck_out_tongue: maar wel fantastisch xD

I agreeee;)

Klassieke muziek bij het onderwerp Fashion? Klopt niet echt…mja klassieke muziek hou ik niet van

kweetniet wak ervan vind kan iemand paar klassieke nummers hier neerzetten dan kan ik downloaden want weet niet wt ik me erbij moet voorstellen en kan ook niks downloaden want ik ken nix van klassiek:P

sommige stukken zijn wel heel mooi :slightly_smiling_face:

@ Rell
He jah haha ik had helemaal niet gezien dat het bij fashion stond! weet niet hoe het kan… ben nog niet egt een pro in dingens posten enzo…(A)

@ Dior chanel
hier een link van echte klassieieke muziek zoals ik het bedoelde…

http://www.youtube.com/watch?v=4YBhKx1bkEM

En dit: http://www.youtube.com/watch?v=BsYgcACfWTw

is ook een soort van klassiek. had Jisj het over…:wink:

Het kan mooi zijn, maar ik ben er niet zo’n fan van :stuck_out_tongue_closed_eyes: Ik ben trouwens van piano-les afgegaan [ja, daar zat ik op :stuck_out_tongue_closed_eyes: ] doordat ik alleen maar klassiek mocht spelen… :astonished:

Ja klassieke muziek is mooi! Ikzelf speel zo’n 7 jaar klassiek gitaar, heb ook een aantal CD’s met dat soort muziek, van Mauro Giuliani en John Williams o.a. (Weetniet of dit je wat zegt hoor=p) Maar ook Bach of Brahms is mooi… =)

Ik speel al heel lang piano klassiek dus ik hou ervan :slightly_smiling_face:.
Het kan echt niet zo zijn dat je ‘geen klassieke muziek kent’. De bekende kent iedereen wel, denk: Für Elise-Beethoven, Beethoven 5e symphonie, Mozart 1e symphonie, Rondo Alla Turca, etc.
Maar daar zijn natuurlijk ook heel veel pop/techno/dance variaties op gemaakt xD.
Ik vind vooral orkesten echt supermooi, maar zangkoren…niet zo :pensive:"…

Sommige klassieke muziek is echt heel mooi! Hangt ervan af in wat voor bui ik ben als ik het luister… Ik speel ook piano, dus ook weleens klassieke muziek, en dat vind ik juist mooi =D

Klassiek- Rock is wel mooi :slightly_smiling_face: Verder vind ik het af en toe mooi, maar soms ook lelijk gezeur en dan dus niet :stuck_out_tongue: meestal draai ik rock ofzo :wink:

hm. niet zo mijn smaak