Klassieke muziek e.d.

Hoi,

Luisteren jullie wel eens klassieke (film) muziek?
Of naar radiozenders als Classic FM?
Of wat mijn part eftelingmuziek?

Jazeker =D
Maar speel het nog liever <3
Houd vooral van Debussy, Chopin en Yiruma (Koreaanse moderne componist, is dus niet klassiek maar wel mooi)

Ja! Van klassiek muziek raak je altijd zo relaxed. Mozart en Beethoven zijn mijn absolute favoriet.

Mijn moeder luistert echt alle stijlen, van klassiek tot arabisch tot pop, dus ik hoor soms ook klassieke muziek en ik heb er helemaal geen hekel aan. Ik vind het alleen erg irritant als er zo’n opera-achtige/barokstem tussendoor komt, daar kan ik me erg aan ergeren. Maar instrumentale klassieke muziek die goed in elkaar zit vind ik wel leuk (:

Klassieke muziek is mijn favoriete muziekstyle…
9 van de 10 keer draai ik dat. Hoewel ik ook van andere stijlen hou. Ik luister rustig rock nadat ik klassiek heb gedraaid. :slightly_smiling_face:

LOL ik houd precies van dezelfde componisten xD
als ik niet aan piano was begonnen dan zou ik echt helemaal niet naar klassiek luisteren xD maar Debussy en Yiruma zijn echt mijn favoriet!! <3
het is niet mijn favoriete muziekstijl, i loooove rock! maar doordat ik het zelf leuk vind om te spelen ben ik van klassiek gaan houden ^^

Ja, best wel veel eigenlijk. M’n ouders hebben het altijd aan, en ik vind het mooi :]. Ik speel op de piano ook het liefst klassiek.

Ik heb een cd van Mozart, maar verder… neh.

Ik vind klassieke piano muziek mooi: Chopin, Satie etc.