Haaaaj,
Wat vinden jullie van klassiek ballet?!
(Ben benieuwt!! Veel mensen vinden het namelijk tuttig…)
Mijn mening:
Super leuk!!! Vooral pas-de-deux!
xx
Haaaaj,
Wat vinden jullie van klassiek ballet?!
(Ben benieuwt!! Veel mensen vinden het namelijk tuttig…)
Mijn mening:
Super leuk!!! Vooral pas-de-deux!
xx
het kan best wel mooi zijn om naar te kijken.
Super leuk! Zit er nu al zo’n 12 jaar op, blijft leuk
super mooi!
ik vind het echt zonde dat er vroeger toen ik klein was wachtlijsten voor ballet waren, anders was ik nu miss ook wel ballerina maar ik doe nu hiphop met jazz invloeden maar dat klassieke vind ik nog steeds supermooi (L)
hetzelfde
Zit er ook ong 12 jaar op.
Vooral het spitzen vind ik leuk
Ik heb ong. 8 jaar klassiek gedaan, toen kwam ik in de puberteit en vond ik het niet meer leuk. Nu zit ik op streetdance, en heb ik spijt dat ik van klassiek ben afgegaan.
Jammer genoeg heb ik nu teveel achterstand opgelopen en hebben m’n voeten een aandoening waardoor ik niet op spitzen kan dansen…
Maar met streetdance doen we soms een adagio, echt super hoe lekker dat dan weer voelt.
Maar ik vind het absoluut niet tuttig. Ik ken heel veel mensen die op klassiek zitten zelfs!
Ik zit er niet op,
en ik heb er ook de bouw van het lichaam niet voor,
maar ik vind het echt super mooi om te zien!
[i]Ik vind het niet tuttig hoor (:
ik zit op dansen (niet op ballet) maar wij hebben nu ook een klassieke dans, superleuk [/i]
Ik zit er op
en ik vind het totaal niet tuttig.
Het grappige is ook dat als ik het tegen mensen vertel ze echt denken van jij en ballet?
en aangezien ik ook nog op motorcross zit vinden ze het al helemaal grappig
maarja ik vind het altijd leuk
jammer genoeg mocht ik er vroeger nooit op van me ouders anders was ik nu waarschijnlijk een stuk beter x’d
Ik vind het wel leuk! Alleen als je er naar kijkt is het zo saai. Ik doe liever iets als hiphop of streetdance.
Ik heb er vroeger 3 jaar op gezeten, maar ben er toen af gegaan.
Waar ik heel veel spijt van heb gehad (en nog steeds heb).
Maarja, ik was toen zo lenig als een plank, en dat ben ik nu nog steeds, dus ik denk niet dat het iets was geworden ;p.
mij lijkt t best leuk (:
word je er lenig van?
Het lijkt mij ook leuk (:
Ja me 2
Ik doe een vooropleiding met hoofddeel dan ofcourse klassiek ballet. Ben alleen heel erg gespiert , maarja beter dan vet!
JA, je wordt er echt gigantisch lenig van!
ps- Dit is dezelfde Anna die deze topic opende maar ik wist mn mail niet meer xD TOen moet een nieuw account maken…
ik vind het saai, het is zo stijf en precies.
jazz vind ik leuker, klassiek doe ik alleen voor de techniek.
ik ga er misschien op volgend jaar, voor kunstschaatsen
maar ik weet t nog niet zeker
ik wil ook misschien wel stijldansen …
stijf? ballet is juist heel sierlijk.