klassenuitje -> wat doen??

Wij gaan met klassenuitje een dag naar Parijs. Is iets van 45 euro per persoon, dus goed te doen.

Varen, hebben wij een keer met onze mentor gedaan.
Was echt heel erg leuk, gingen we ergens stoppen om even te plassen enzo en we gingen ook naar de mac x]

snowboarden! alleen is dat bij de meesten niet echt in de buurt, bij mij ook niet!

toen ik in de derde zat hadden wij ook een BBQ, en ja, ze gingen Wel met eten gooien :expressionless: serieus eind van de dag zat de hele vloer vol met kippenpootjes.

haha sauna lijkt me echt niks haha

waauw wat leuk !

wij gingen een x met de klas naar de amsterdam dungeon

wij gaan over een maand met mn mentor, en haar andere mentor klas, paintballen! Ik heb er echt super veel zin in, niet alleen omdat er in die andere klas hele aardige mensen zitten, maar ook omdat de coördinator ook mee gaat! En mn decaan ook! Haha, dat wordt dus schieten op m’n mentor, mn coördinator én mn decaan.
Ik vrees wel een beetje voor mezelf, want ook al zijn het leuke mensen die in de andere klas zitten, erg zachtzinnig zijn die jongens niet voor me.

thanks voor alle ideeen! iemand uit mijn klas kwam ook nog met iets dat kennelijk zweefvoetbal heet, ik had er echt nog nooit van gehoord maar je hangt dus in een soort zak en dan moet je gaan voetballen… Het lijkt me heel grappig, maar ik kan nergens vinden waar je zoiets kan doen!

het leek me heel leuk, paintballen dus, maar toen zei iemand dat het heel erg pijn doet als je geraakt wordt…

whoa, hoe kan dat zo goedkoop zijn? =o

nou je huurt een bus??? meer niet en stel een klas is met 20 mensen
20x45=900 nou echt waar zo duur is zoeen bus niet hoor…

Boerengolf idd! Ty voor het idee :wink: