klassenuitje -> wat doen??

We gaan dit jaar dus een klassenuitje doen, en om de een of andere reden heeft mijn mentor bedacht dat ik het moet bedenken :slightly_smiling_face:, dus ik vroeg me af of iemand nog ideeen had. Het mag in elk geval niet karten, lasergamen of zwemmen zijn, dat mag niet, ik weet ook niet waarom…
nouja, ideeen zijn zeer welkom! :slightly_smiling_face:

Pretpark?

wokken

• uit eten
  • bowlen
  • sauna
  • bos/strand wandeling. wat drinken in een tentje
  • paintballen
  • bios
  • kookcursus of een andere cursus
  • golfen (en dan bijv. boeren. dus iedereen krijgt dan klompen aan ect. kan ook wel lachen zijn)

mag niet, er is helemaal niets in de buurt en dan moeten we bussen enzo gaan afhuren… Maar thanks

Uiteten+bios hebben wij ooit gedaan.
GEwool filmkijken bij eimand thuis.
We hebben bij iemand anders achter gezeten+barbeque+zwemmen in het water aan dr huis.
Gewoon gezellig met ze alles doen… is leuk toch

uit eten kan echt niet, ik heb een paar jongens in mijn klas die dan met pasta ofzo zouden gaan gooien -.- Paintballen mag niet, dan schiet je op elkaar en dat is zogenaamd niet goed voor de sfeer in de klas… Boerengolfen is wel een goed idee, thanks!

uit eten is wel leuk ja! hebben wij ook al een paar keer gedaan.

ik weet niet in welke klas je zit? maar het is niet echt normaal dat jongens met eten gaan gooien in een restaurant ofzo… dat doen ze toch ook niet als ze uiteten zijn met hun familie.

@ beverr
idd, beetje kinderachtig

en misschien bbqen ? als het weer wat beter word, dus gewoon tentje opbouwen, en dan bbq eronder, kampvuurtje maken. en heerlijk samen eten en genieten

ik weet het, het is heel kinderachtig -.- Ik zit in de derde, dus inmiddels zouden ze daar ook overheen moeten zijn maar helaas.
bbqen is ook leuk, maar dan moeten we wel eerst even een plek zoeken, en kijken of het niet te koud is…

anyone else?

wij mochten dan opschrijven
en dan in een bakje en dan een trekken x]

dan schreven we altijd kinderboerderij enzo
maar dat was dan nog best leuk x]

hm, ik denk niet dat de jongens uit mijn klas het erg op prijs zouden stellen als ik zou beslissen dat we naar de kinderboerderij gingen XD

Niet zwemmen, dat is zielig voor mensen die dik/juist heel dun zijn, juist dan ongesteld zijn en geen tampon willen gebruiken of een huidaandoening ofzo hebben.

bowlen is altijd wel leuk en gezellig toch (noujaa niet leuk maar wel gezellig haha)

wij hadden een gala georganiseerd voor de klas xd

haha ja me docent kwam ermee xD

wij moeten ook beslissen wat we met de klas gaan doen. maar er zitten ook al een paar oudere in. (lees ruim in de 30) dus wij zitten ook nog te twijfelen

ik hou dit topic dus ook in de gaten

uiteten kan heel gezellig zijn, maar paintballen is ook echt heel leuk.
wij hebben een keer bij iemand geslapen (met wat tentjes van klasgenootjes) in de tuin en iedereen had 5 euro uitgelegd waardoor we van te voren ook nog lekker konden bbqen.

Wij zijn een keer wezen wandklimmen.
Is ook echt heel tof! Daarna zijn we trouwens met z’n allen naar iemand uit m’n klas gegaan met een boerderij en een grote schuur en hebben we ons daar de rest van de avond vermaakt in een weiland met een voetbal en in de schuur met muziek, drinken en wat lekkers natuurlijk.