Klassenuitje- ideeën?

Ik weet dat er al een topic is over klassenuitjes en daar heb ik ook al gekeken. Maar ik heb een operatie gehad en ik kan nog steeds niet normaal lopen/ mijn been helemaal goed buigen ( en ik kan sowieso door mijn spierziekte niet goed sporten)

En nou wil mijn mentor dus weer een klassenuitje gaan doen, en om de een of andere reden kiest ze altijd iets uit wat ik niet kan.
En een film wil ze niet, dan ben je niet “samen” volgens haar.

Ik heb al op internet gezocht, maar weten jullie misschien nog iets dat niet al te sportief is?

Je kan toch in een rolstoel zitten? Dat scheelt denk ik al heel veel hoor. Of vind je dat niets?

uiteten

Ik zit normaal ook in een rolstoel, daarom wil ik gewoon iets doen waarbij ik ook mee kan doen.
Vorige keer gingen we bowlen, maarja dat is zo glad daar blijf ik geen minuut staan. x’3

En voor deze keer had ze bedacht dat het wel leuk was om bij zo’n park tussen de bomen door te slingeren en te klimmen enzo.

Misschien kunnen jullie gaan steengrillen?

Wij gingen met een klassenuitje een keer met zn allen pizza bakken, is erg leuk om te doen & iedereen kan het

kan je ook niet bowlen??

Nee, ik kan nog niet goed op mijn been staan en al helemaal niet tegelijk zo’n bal vasthouden/ aanloop nemen om te gooien, en ik glij sowieso al uit. x’3

Samen wokken ?

ik vind je mentor best wel asociaal dat ze niet helpt met iets verzinnen wat jij ook kan doen, zeker als je zo duidelijk laat zien dat je zo graag mee wilt doen :S

Bij mij op school hebben ze ook wel eens klassenavonden 's avonds op school, dat we een film kijken in de college zaal, pizza bestellen en verschillende spelletjes doen. altijd heel gezellig vaak ook beetje eng, zo’n hele lege donkere school helemaal voor je klas.
Misschien dat je zoiets kan regelen? dat je gewoon ook spellen bedenkt om te doen waar je bij mee kan doen?

Oud hollandse spelletjes huren gehegeh.

zwemmen

koken ofzo… high thea

Bij de dierentuin verhuren ze ook rolstoelen :grinning_face_with_smiling_eyes:

Hoe oud is iedereen in je klas?

Apenheul ofzo?

lasergamen! dat is echt superleuk, ook voor meiden.

Wat een kutwijf haha sorry!

Maar high tea is leuk of zelf maken!

Heb je het bericht niet gelezen?

Wat een onaardige mentor.

Doe gewoon uiteten, dat kan toch wel?

Dit hebben wij allemaal gedaan of gaan we nog doen met de klas, misschien heb je er wat aan:

• Picknicken/BBQ-en in het bos bij de (kano)vijver
  • Naar Walibi
  • Naar Duitsland
  • Uiteten
  • Naar het strand
  • Naar de dierentuin
  • Bowlen
  • Huisfeesten