Klassenindeling

Vraagje:

Ik ga over twee weken naar het hoger onderwijs, maar heb nog steeds niks gehoord over in welke klas ik kom, wat mijn rooster is etc…Is dit altijd zo, of moet ik hier achteraan gaan? Op de middelbare wist je het nl. max. 4 weken van tevoren.

Misschien gaat het op jouw school anders?
Ik zit btw op de middelbare school en ik weet pas na 1 week school mijn officiële rooster :’)

Maar je kan het natuurlijk altijd vragen.

Bij ons werd het tijdens de introductie bekend gemaakt.

Ja ik bedoelde ook meer dat ik de klassenlijst zo’n 3/4 weken van tevoren al had :wink:

Ah zo. Mmm die krijg ik ook meestal 1 week van tevoren. Maar mijn school is lui.
Je kan er even achteraan gaan, dan weet je het zeker.

Toen ik naar het HBO ging kreeg ik alleen een brief thuisgestuurd waarin stond op welke dag ik aanwezig moest zijn op school. Op school kreeg ik vervolgens mijn klasindeling + rooster te horen.

Oke, ja ik heb al wel een brief thuisgestuurd gekregen van de introductiemiddag, dan wacht ik het even af, dankje!

Dat^ Komt allemaal goed

Precies, dit krijg je tijdens de introductie te horen.

Ik heb tot nu toe helemaal NIKS van mijn opleiding, behalve betalingsregeling dan…

Bij hogescholen hoor je dit soort dingen tijdens de introductie, komt helemaal goed.

ik zit op de middelbare, en ga naar de 3e op een nieuwe school, en ik weet mn klas niet, mn rooster niet en zelfs niet of ik een vakkenpakket heb -.-

Bedankt voor de reacties! Ik heb volgende week woensdag die introductiemiddag, dan hoor ik het dus? (niet tijdens de intro week)