Klant boos weggelopen uit winkel..

Ik heb een dingetje waar ik mee zit.

Ik werk al ruim een jaar in een winkel, en heb dit eigenlijk nog nooit gehad, wel eens over gedroomd, maar nog nooit gehad.
Gister was ik aan het werk, en het was de hele dag vrij rustig ivm het mooie weer. We stonden met 2 man (waaronder ik) in de winkel. Mijn collega was ondertussen met een klant bezig, en ik was werk van haar aan het controleren. Er komen klanten binnen, ik begroet ze en laat ze rustig een rondje lopen. Ik heb gemerkt dat klanten eerst rustig een rondje willen maken, en zodra ik zie dat ze een vraag hebben loop ik naar ze toe (of ze roepen mij erbij). Mijn collega kwam mijn kant op lopen om iets te pakken, en ondertussen kwam ik ergens niet uit. Ik vroeg aan haar hoe ze iets had gedaan, en zij legde mij dit snel ff uit. Prima (lijkt mij). Op het moment dat zij klaar was keek ik op om te kijken of de klanten die ik net had begroet er nog waren, maar ik zag ze nergens meer. (Overigens is het een vrij grote maar open winkel, helaas zijn en hier en daar wel wat dode hoeken). Ik ben vervolgens het werk van mijn collega gaan aanpassen op de computer, en op het moment dat ik begin met typen hoor ik was geschreeuw (leek van buiten de winkel te komen) en ineens kwam die klant die ik had begroet boos naar mij toe gelopen: ‘IS DIT HOE JULLIE MET KLANTEN OMGAAN?’ ik was er eigenlijk een beetje verbaasd hoe hij op mij af kwam, dat ik alleen ‘sorry?’ kon opbrengen. De klant herhaalde de zin, waarna zijn vrouw (die achter hem stond) er bijvoegde: ‘WE STAAN HIER AL DE HELE TIJD TE WACHTEN’. Nog voordat ik iets kon opbrengen schreeuwde de man: ‘NEE NEE LAAT MAAR IK KOOP NIETS MEER BIJ JULLIE!’ en stormde de winkel uit, zo naar de winkel (concurrent) tegenover ons.