Klamme en zweterige handen

Ik heb vaak (eigenlijk bijna altijd) last van klamme en zweterige handen. Het is echt heel vervelend want als je dan iemand de hand moet schudden schaam je je kapot, en soms krijg je nog een opmerking naar je hoofd geslingerd. Het is niet dat ik altijd warme handen heb ofzo, ook als ik het koud heb zijn mn handen klam.

Heeft iemand misschien tips ofzo tegen klamme handen?

Ik had dat ook heel erg, maar dat kwam meer door de stress dan.
Geen idee hoe ik er vanaf ben gekomen, soms heb ik het nog, maar veel succes want het is wel naar. Misschien staat het ergens op internet/weet je dokter raad?
x

Ja mn dokter zei dat het waarschijnlijk door de puberteit komt, maar dan zit ik er alsnog wel een paar jaar aan vast. :face_with_raised_eyebrow:

Hmm wat raar… Bij mij ging het volgens mij ineens weg, ik weet het niet…
Insmeren met creme heeft denk ik ook niet zo’n zin, want daar word het alleen maar vette van…

ik heb het ook,

paar tips :wink:
-geen creme met je handen opsmeren
-je handen niet te veel ‘dicht’ houden
-als ze beginnen zweterig te worden, aan een papiertje ofzo afvegen

• vaak handen wassen
    -poeder op je handen doen

sterkte :wink:

en ook altijd aan je broek afvegen ofzo en talkpoeder ofzo bij je hebben

haha hoe dan?! xD
Goede tips, dank je! :grinning:

Ik zal binnenkort wel talkpoeder kopen. :wink:

met een watje ofzo :stuck_out_tongue: ik heb het trouwens ook vaak als ik met mn hand onder mn hoofd zit

helpen die tips :wink:?

Ik heb juist altijd koude handen ^^

Ik heb geen idee wat je moet doen, succes ermee :slightly_smiling_face:

Wahaha ik heb 't zelfde XD mijn Handen zijn altijd heel klam, maar toch ijskoud…

Ja, ik ben 15 en mijn handen zijn ook altijd koud en klam. Het zweet druppelt er niet vanaf ofzo maar het voelt zo… nattig ;p
maar het is wel zo als ik eraan denk worden ze automatisch klam, dus je moet proberen je er niet zo druk over te maken, maar ik weet het dat gaat moeilijk… Ik heb nu ook een vriendje dus dat is zoo irritant… Hmm als het door de puberteit komt gaat het nog wel even duren vrees ik… Maar ik heb het ook echt in 1 keer gekregen, een half jaar geleden ongeveer, daarvoor had ik er helemaal geen last van:S Ik hoop zoooo erg dat het snel overgaat. Ohja bij mij helpt talkpoeder niet, mn handen worden er alleen wit van, en dan zijn de 2 minuten droog en meteen weer klam…
Iemand misschien een zalfje ofzo dat je makkelijk kan krijgen?

xxx

Volgens mij dekt dat op je huid en gaan je poriën dicht zitten zodat je juist nóg meer zweet. ( Volgens mij niet zeker :stuck_out_tongue: )