Klagen-over-het-weer-topic

In dit topic kan je non-stop zeuren over het weer :"D Het staat dus bij onzin.

Ik werd geïnspireerd door mijn lichaam dat stukje bij beetje smelt.

Ik vind het heeerlijk met deze temperatuur dus heb niks te klagen :slightly_smiling_face:

Ik vind het heerlijk warm weer, nooit er gevonden, ik wordt juist helemaal gek als het koud is.

HET WAS ZO HEEEEEEEEET

met jas is het te warm en zonder te koud … hmpff

Pff, wat had ik het heet in de zon. En in de winter zeur ik weer dat het te koud is zoals bijna iedereen. Dus eigenlijk hebben we altijd wel wat te klagen, hihi.

Het is inderdaad heel warm en plakkerig en ik wil geen korte broek aan, want ik heb een megagrote blauwe plek op mijn been :’) Maar het voordeel is dat je ijs kan eten :slightly_smiling_face:

Hoeveel graden is het bij jullie dan? Bij ons echt onder de 20 geloof ik, het is helemaal niet warm hier, en eigenlijk perfect gewoon.

heerlijk weer, jammer dat k geen ‘lekker weer lijf’ heb.

Net was het bij mij 31 graden in de zon, whuuut

Bij mij 28 volgens buienradar :grinning: En dat kan goed kloppen!

Ik werk in de koeling, dus toen ik klaar was met werken en naar buiten ging was het zo verschrikkelijk warm. En de auto was net een sauna, het stuur brandde gewoon aan mijn handen :’) (ik zou op de fiets gaan, maar verslapen).
In de wind valt het allemaal wel mee.

VERSCHRIKKELIJKE KLOTE WEER. ONDER DE 25 GRADEN GRAAG.

WAT IS DIT VERSCHRIKKELIJK

het is heet

Ik vind het heerlijk :heart: hier 27 graden in de zon dacht ik?
Beetje jammer alleen dat ik zo ongelooflijk lui word met dit weer en ik moet leren, want examens :’)

Hier is het 30 graden hahaha. Het is warm, maar eindelijk ik heb hier zooolang op gewacht!

HET IS TE WARM!!! het is hier 27 graden binnen, pffffffffffffffff

Ik vind het ook echt heerlijk. Van mij mag het nog wel 10 graden warmer worden.