Klachten, misschien weten jullie iets

Ik heb eigenlijk als sinds ik 12 ben elke keer last van klachten in mijn maag, op een gegeven moment is dat gestopt tot ik 2 jaar geleden met vrienden op vakantie ging en ik me niet lekker voelde dus even langs de dokter ging, die was gelijk in paniek dus ben naar het ziekenhuis gebracht.

Wat ik mij nog herriner is dat ik misselijk was maar dat ik niet moest overgeven dat was toen mijn grootste klacht, in het ziekenhuis hebben ze helaas niets kunnen vinden.

Sindsdien is het van kwaad tot erger gedaan, ik kreeg er hoofdpijn bij en ben tot 2 keer toe terug naar ze dokter gegaan maar die komen met oplossingen zoals meer drinken of een holte ontsteking.

Sinds nu ongeveer een half jaar, ben ik eigenlijk wel 1 keer in de 2 weken ziek.

En sinds een week heb ik ook pijn in mn botten en spieren gekregen, nu heb ik bijvoorbeeld ontzetten veel last van de rechter bovenkant van mijn rug/ heup.

Ik hoop dat iemand hier ervarving mee heeft gehad en die het iets duidelijker kan maken

Zoals jij het beschrijft klinkt het echt niet goed, en al zeker niet omdat je toen je op vakantie was de dokter in paniek was en je doorgestuurd heeft naar het ziekenhuis. Waarom ben je toen je terug kwam in Nederland niet weer naar de dokter geweest?
Wij zijn geen dokters en kunnen jou ook niet vertellen wat je hebt. Degene die een opleiding etc. in die richting doen kunnen jou misschien wel vertellen wat hun denken, maar als ik jou was zou ik toch echt even een dokter opzoeken!

Hmm het klinkt inderdaad niet echt goed… Ik zou toch nog naar de dokter gaan en zeggen dat meer drinken niet helpt en dat je ook geen holte ontsteking hebt. Want waarom was die arts zo in paniek? Daar moet een reden voor zijn geweest.

Doorverwijzing vragen mdl-arts als je daar nog niet geweest bent.

Ga nog een keer naar de dokter en vraag om bloed te laten prikken!
Het klinkt idd niet heel goed.