Klacht over werk, kan iemand mij helpen?

Hoi meiden op girlscene,

moet even wat kwijt. Ik heb bij een supermarkt een sollicitatie gedaan, heb iets van 7 keer gebeld over wat duidelijkheid want ik was wel aangenomen maar ze wisten niet; rooster, uren, hoe en wat…

Ik heb ook bij de AH sollicitatie gedaan, daar heb ik vandaag een sollicitatie van. De andere supermarkt heeft mij zonet gebeld en gezegt dat ik gelijk wel een hele week iets van 25 uur kon werken maar dat dat niet vast werk was, en afhangt van de drukte. Weer geen duidelijkheid maja.

De supermarkt wil absoluut niet dat ik bij een andere supermarkt werk, omdat ik dan twee werkgevers heb en concurrentie is. Ik zei toen dat wel meerdere mensen bij twee supermarkten werkten, hij ging mij toen vet uitlachen en zei dat hij zulke mensen nog nooit heeft ontmoet.

Wat is voor mij handig, gewoon bij de AH of bij die andere supermarkt? Ik weet het zelf niet meer hoor. pfff kut werk.

Ik zou naar de AH gaan, die andere supermarkt klinkt verre van professioneel en je wil natuurlijk wel gewoon zekerheid hebben.

Als die vent je uitlacht zou ik zeggen dat hij in de stront kan zakken… :cowboy_hat_face:

Idd!

Ik denk dat je naar de AH moet gaan, dit klinkt inderdaad niet professioneel en als het nu al zo begint, kan de rest van je tijd ook wel moeizaam lopen. Het is bij de AH nu aardig druk, dus die kunnen je waarschijnlijk wel garantie geven opwerk, vrienden van mij hebben daar ook vaste dagen. Dus ik zou voor de duidelijkheid gaan, ik heb een baan waar het afhangt van de drukte en ondanks dat ik het heel leuk vind, is duidelijkheid wel handig:)

AH!

AH, is veel beter geregeld (iig bij ons!) en AH heeft volgens mij hoger loon dan andere supermarkten

Dit dus. Ik zou je sollicitatie afwachten en wanneer je dan bent aangenomen meteen bij die andere supermarkt melden dat ze op kunnen rotten en dat je daar niet meer komt.

dit ja. =D

Volgens mij niet. Ik kreeg op mijn 16e veel meer (andere supermarkt) dan een vriendin (die bij de AH werkt).

OT: Ik zou voor de AH gaan, want die andere supermarkt klinkt heel vaag.

Ligt eraan of het een franchise is of niet wat je verdient :wink:
Maar ik zou idd voor de AH gaan.
En het is best wel logisch dat je niet bij een andere supermarkt mag werken hoor!

AH!

wat onprofessioneel dat ze je gaan uitlachen!! :astonished:

Ik zou idd echt naar de AH gaan!
Sowieso heb je daar altijd zeker werk, en die andere supermarkt klinkt idd erg onprofessioneel.

Dankjewel voor de reacties meiden! @Jajanneke: waarom mag je niet twee baantjes hebben, dat zei die gast van die supermarkt dus ook al.

Helaas kunnen AH mij niet aannemen. Dus ga toch bij de andere supermarkt, gelukkig heb ik zonet een andere baas van hun gesproken en die is wel vriendelijk. Maar de leider van de hele supermarkt is gewoon best wel een eikel, ik ga hem gewoon negeren of iets anders. Ik pik het niet weer iig.

Thanks!

Je mag best twee baantjes hebben, maar werken bij 2 supermarkten betekent ook werken voor de concurrent.