Hoi!
Ik heb op dit moment echt heel erg boos, ik trilde net nog helemaal. Kijk ik ga het heel kort uitleggen: Mijn kunstdocent is super onduidelijk en erg vaag, de opdrachten snappen ik en mijn klasgenoten nog net wel. Als het gaat om een deadline bijvoorbeeld wanneer we onze projecten moeten inleveren weten we niet wanneer het is, ik weet niet eens of ze het wel überhaupt zegt. Ik moest donderdag (blijkbaar) wat inleveren, ik en meerdere klasgenoten mailde haar met wanneer de deadline is. Ze reageerde hier niet op , althans niet op die van mij. Ik had nog een mail geschreven met dat ik mijn project in haar kunstvakje heb achtergelaten, omdat ze die dag niet op school was. Ik ben zo dom geweest om op ‘verstuur’ te klikken dus deze werd niet verstuurd. Ik zie vandaag op Magister dat ik een 1 heb gekregen, ik ben zo boos op haar ze is echt niet duidelijk en ik en meerdere klasgenoten hebben haar zo vaak gemaild met wanneer we het moeten inleveren. Ik had er zo hard aangewerkt, en nu is alles naar de klote. Wat moet ik doen? Ik heb haar al een mail gestuurd met de vraag waarom ik een onvoldoende heb en zo.
Sorry als ik grammaticale fouten heb, Nederlands is niet mijn beste vak. (en ik heb het snel getypt zonder het nog te controleren)
Ohja en ik zit in 3 vwo.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Even ter aanvulling: Er is ook een tussen beoordeling, ik kreeg uitstel omdat ik op de dag van de deadline ziek was. Ik heb hem de dag daarna netjes in haar postvak gedaan, zoals we het hadden afgesproken. Iedereen kreeg een cijfer, behalve ik. Ze zei dat ze die van mij ‘vergeten’ was, waardoor ze zei dat ik geen tussen beoordeling krijg…