klacht mediamarkt

Hoi meiden,

Ik heb mijn telefoon in mei 2015 gekocht deze valt dus nog in de garantie. Mijn telefoon geeft rare tekens waardoor ik mijn gesprekken of bijvoorbeeld facebook niet meer kan lezen heel erg hinderlijk. Nu ben ik al 3 keer naar de mediamarkt geweest met mijn probleem en hij word dan opgestuurd alleen kunnen ze geen probleem vinden en schepen ze me dus af met je telefoon is niet kapot. Maar ik vind dus dat die wel kapot is.

Kan ik hier iets aan doen aangezien mijn telefoon gewoon nog in de garantie zit en de mediamarkt mij wel gewoon rond laat lopen met een kapotte telefoon? Heb al een klacht ingediend maar daar word niet op gereageerd.

Hoe bedoel je hij geeft rare tekens? In het toetsenbord? Kun je zelf niet iets instellen in de instellingen? Al gegoogeld? Je telefoon wordt als het goed is opgestuurd naar de fabriek/leverancier en als die gewoon echt niks raars kan vinden dan kunnen ze ook niks maken.

rare tekens in mijn scherm waardoor ik niks meer kan lezen kan wel gewoon typen maar lezen kan niet omdat de letters rare tekens worden

gegoogeld ook al gedaan niks kunnen vinden.

Telefoon terug naar fabrieksinstellingen/software updaten?

Heb je constant die tekens, of maar af en toe? Heb je er ook al eens een foto van gemaakt en laten zien?

Zou even contact opnemen met de klantenservice van de mediamarkt

Misschien kan je een foto maken en bijvoegen?

Als ze het probleem niet kunnen vinden zou ik om een nieuwe telefoon vragen. Het is niet jouw fout dat die tekens verschijnen en ik vind dat de kwaliteit hun verantwoordelijkheid is.
Als ze je niet goed helpen, kun je het beste je klacht indienen in het openbaar op de site ofzo. Als alle mensen jouw klacht kunnen lezen en zien dat je niet goed geholpen word kunnen ze het vaak ineens wel oplossen.
Succes verder :slightly_smiling_face:

je kunt bij klacht.nl je klacht opgeven en dan kan het bedrijf daarop reageren. werkt best goed volgens mij.