Klacht bol.com

He meiden,

Ik heb laatst een boek besteld op bol.com: Confessions of a shopaholic.
Maar hij is op 09-09-2010 al verzonden, maar ik heb hem niet ontvangen.
Hoe kan ik contact op nemen met een verkoper?

via bol.com?
staat er nergens iets van een linkje ‘contact’ ?

Ja dan kan je z’n automatische computerding een vraag stellen, maar daar word je ook niks wijzer van.
Heb wel al een e-mail gestuurd enzo.
Iemand dit meer gehad?

Kan ook door TNT komen he…

kun je ze niet bellen? volgens mij heeft mijn zusje dat toen wel gedaan…

Er zit een trackingscode bij. Kijk daar eens naar? Misschien is het bij je buren afgeleverd, en hebben zij het gewoon nog niet langsgebracht.

Ik denk dat je een boek gekocht heb van een 2e hands verkoper? De status gaat op verzonden als diegene jouw adres/verzendformulier heeft uitgeprint, maar het kan zijn dat diegene het nog niet naar het postkantoor gebracht heeft. Als het goed is kan je diegene ook even bellen… (Ik ben zelf ook verkoper op bol.com vandaar dat ik dit weet!) En anders kan je contact opnemen met bol.com en dan krijg je gewoon je geld terug. :slightly_smiling_face:

(ik nam aan dat je 2e hands hebt gekocht omdat je contact wil opnemen met een verkoper…)

Bedankt voor de informatie!

Ik heb alleen een betalingskermerk enzo.
Want op bol.com staat dat je een bevestiging moet krijgen met de gegevens van de verkoper, maar die verkoper kan ik nergens meer vinden + ik heb nooit z’n bevestiging gehad, alleen toen het verzonden word!

Een verkoper heeft volgens mij 2 weken de tijd om de aanvraag de accepteren. Als hij eenmaal geaccepteerd heeft, moet het binnen 2 dagen op de post (ofzoiets). Ik zou dus nog heel even afwachten, misschien is de verkoper op vakantie o.i.d.

Ja maar, ik heb op 09-09-2010 een mail gekregen dat het product verzonden is…

Dan heeft diegene op de 9e het formulier uitgeprint waar je adres op staat, maar heeft diegene het nog niet op de post gedaan. Je weet nooit of dit expres is of per ongeluk, maar je kan natuurlijk ook gewoon even bol.com mailen met de gegevens die je hebt van diegene dan komt het ook wel goed. :wink: