Klaarkomen

Hee het is een beetje genant maar ik wil graag wat vragen?

Ik heb regelmatig seks met mijn vriendje en het is gewoon erg fijn maar het lukt me gewoon niet om klaar te komen.
Ik zit er op zich niet echt mee. Maar vandaag kwam me vriendje er mee aan van :ik wil ook eens dat jij er van geniet en klaar komt.

Is dit voor jullie mischien ook herkenbaar
hebben jullie nog tips?

Alvast bedankt!

euhm nou als ie gewoon in en uit gaat, en jou niet stimuleert…
dan kom je idd niet klaar.
hy moet dus iets met je clit doen.

mischien merk je het niet? laat je het wel merken dat je geniet omdat hij dat vroeg?

@HIM_angel sommige mensen wel hoor, maar TS ik zou inderdaad eens clit stimulatie proberen
@cindyxzo Dat kan niet…een orgasme merk je echt.

Ik d8 wel vaker waarom kom ik niet klaar weetje maar ik vind het nu gewoon fijn:)
maar omdat mijn vriendje er nu echt wat van zij. zit er zo erg mee,

Meeste meisjes komen tijdens seks niet klaar… is nou eenmaal zo.

Ehm … Oja? Dat ligt echt aan je vriend hoor. Ik ken genoeg meisjes die wel gewoon klaarkomen. Probeer wat meer te fantaseren, of andere standjes misschien? Maak het in ieder geval leuk voor elkaar, en een lang voorspel.

@Alternative Zucht, handige reactie…Dat ligt niet perse aan haar vriend. Sommige meisjes kunnen niet klaarkomen, sommigen kunnen alleen zichzelf laten klaarkomen, anderen komen moeilijk klaar.
Ik heb ten eerste een tip TS, niet teveel er over nadenken…ik dacht er altijd veel teveel over na, en nu kan ik ook gewoon komen. Maar laat hem eens je clit stimuleren en leg uit wat je lekker vindt.

Inderdaad wat Chatoyant zei; als je er teveel over na gaat denken, lukt het vaak juist niet

@CHatoyant Hoe zou ik het best een gesprek kunnen aanknopen hierover… vind dat best moeilijk?

@Chatoyant
In sommige gevallen kan het wel aan je vriend liggen. Maar het kan inderdaad ook zo zijn dat er iets mentaal niet goed zit. Maar goed, je kunt het wel leuker proberen te maken, en het daardoor makkelijker maken omdat je dan niet alleen dááraan denkt.

@Alternative Ja dat is waar, maar het is niet dat het perse aan haar vriend ligt… Tuurlijk moet je hem wel laten weten wat je lekker vindt, maar als ze makkelijk klaar zou komen dan was het nu al wel gebeurd hoor haha.

@jimbakkumfan Gewoon er een keer over beginnen in het echt, je moet echt over seks kunnen praten :slightly_smiling_face: Dan wordt het zoveel beter en lekkerder

@Chatoyant
Ja dat denk ik ook, praten helpt altijd het beste.

Dankje alternative en chatoyant.:slightly_smiling_face:
ik ga het gwn zeggen tegen me vriendje:)
Dan weet hij ook hoe ik me voel want straks… denkt hij nog dat hij wat verkeerd doe als ik bijvoorbeeld bot reageer

Oké goedzo :slightly_smiling_face:
Hopelijk komen jullie er samen uit, want hij wilt natuurlijk ook dat jij het fijn hebt!

Meiden! zijn er nog mensen met andere tips?

Gaat het nou om klaarkomen of dat je er gewoon van geniet? Sommige meiden komen gewoon moeilijk klaar, dat hoeft niet per se aan je vriend te liggen. Ik zou je niet teveel focussen op het klaarkomen want dan lukt het sowieso niet. Geniet er gewoon van en vertel je vriend dat je dat ook wel doet als je niet klaarkomt.

Ik kom ook niet altijd klaar, mijn vriend zat daar ook best mee.
Maar eerlijk gezegd, als ik gewoon van de seks geniet hoef ik niet perse klaar te komen.

Je hebt niet persee een orgasme nodig om ervan te genieten… zeg dat tegen je vriendje!
Bovendien ben je niet de enige die niet klaarkomt… vrouwen die last hebben van dit ‘‘probleem’’ zijn er genoeg