klaarkomen

Wie van jullie is er wel eens klaargekomen door de seks, penetratie dus. Het is mij nog nooit geluk en ik vroeg me af of het mogelijk was en hoe.

Over het algemeen komen vrouwen daar niet van klaar, voor zover ik weet(ik ook niet namelijk)

hmm mij ook niet ! ik zou begod ook niet weten wat je dan zou moete voelen.
iemand zij mij een keer dat het voelt als of je heel hard moet plassen.
nou dan lijkt me dat tog niet zo lekkr
whahha. naja XD

Nee ik ook niet

Als een meisje klaarkomt trekken de spieren van haar vagina samen. Dat kan je soms voelen. En sommige meisjes verliezen ook extra vocht uit hun vagina. Dat heet dan een nat orgasme. Maar meestal is een orgasme bij meisjes niet zo duidelijk als een orgasme bij jongens. Na een orgasme voel je je meestal heel ontspannen, of je krijgt juist weer meer zin in nog een orgasme. Sommige meisjes kunnen, in tegenstelling tot jongens, heel vaak achter elkaar klaarkomen. Daar zit dan geen limiet aan, zolang het maar lekker is en zij op de juiste manier gestimuleerd wordt.

ff googlen… :stuck_out_tongue:

dat gevoel heb ik wel ! dat ik dan echt heel ontspannen ben en steeds meer wil zeg maar ahah… klinkt eigenlijk best stom maarja mischien moet je meerdere dingen uit proberen met je bedpartner zodat je er achter komt wat je echt lekker vind en daardoor ook zo’n gevoel krijgt

ik kom nooit klaar hoor.

ik heb daar altijd moeite mee, denk inderdaad altijd dat ik moet plassen dan hahaha maar hij komt ook sneller als ik dus dan houd het feestje op hè.

Ik ben wel een paar keer klaargekomen van penetratie en het is wel een heftig gevoel. Heftiger dan klaarkomen van het strelen/likken van mijn clitoris. Maar het is wel een stuk moeilijker en duurt veel langer.

Idd duurt veel langer… als je vriendje je likt kan het helpen als je zelf met een vinger over je clit gaat. :pensive:

ik kom meestal wel klaar bij penetratie
bent ik wel blij om want het geeft echt een zalig gevoel
:slightly_smiling_face:

Bij mijn huidige vriend al wel eens gebeurd, maar niet dat het vaak voor komt.
Zoals er al gezegd was, bij meiden gebeurd zoiets niet zo snel als bij jongens.

Het is me 2 keer gelukt in 1 jaar met mn vriend.

Ik kom eerlijk gezegd vrij makkelijk, en juist vooral door penetratie =)

Ik ook vrij makkelijk toch wel 8 van de 10 x :grinning:

Meestal krijg je alleen een lekker gevoel tijdens sex wat opzich al goed genoeg is, voor de meeste meiden.
Maar als je echt een uur de tijd hebt tijdens sex, dan zou je echt kunnen klaarkomen.

Me too :slightly_smiling_face: Gelukkig! Het is goddeeelijk

Bedankt voor jullie reacties allemaal.

Het is dan denk ik toch verschillend van persoon tot persoon.

nog geen penetratie meegemaakt

dus ik weet niet, genoeg berichten die wel helpen, ait?

Als ik dit zo hoor moet ik toch maar eens een andere pil nemen :'3

ik ben dus niet de enige :grinning:

de laatste tijd kom ik niet meer zo gauw klaar door penetratie:( maar ik ben al die keren alleen klaar gekomen doordat ik bovenop zat