- Electrische tandenborstel tegen mijn clitje aan.
- Vingers in mijn vagina.
- Met mijn vingers en clitje spelen.
- Gebeft.
- Douchekop.
0 stemmers
Hoi!
Hoe komen jullie het snelste klaar?
XXX
0 stemmers
Hoi!
Hoe komen jullie het snelste klaar?
XXX
door orale seks, maar it’s a long time ago.
Orale seks, definitely.
Alhoewel seks ook een goede tweede is. Mits ik met iemand de lakens deel die weet wat hij doet
van normale seks kom ik niet, of misschien heb ik dus alleen nog mannen gehad die er nix van konden
Het lukt bij mij ook niet altijd, hoor! Ik moet me ook wel echt kunnen ontspannen en laten gaan. Alsin, me niet druk hoeven maken om buren die het kunnen horen of weet ik het. Maar als het dan gebeurt, oh man oh man.
Trouwens wil een goede ‘warming up’ van tevoren ook helpen bij mij, dat ik al best wat dichterbij ben van tevoren.
Ben ik de enige die het idee heeft dat TS een vies mannetje is? :'D
Ach, zou zomaar kunnen, Lunacy
Maar misschien hebben mensen die het zich afvragen er wel wat aan dan, toch? n_n
dat was ook mijn eerste gedacht, vooral door ‘clitje’ idk man, dat klinkt ranzig :")
Ja dat was ook mijn precieze reden.
In mijn ervaring zijn de enige mensen die ‘clitje’ zeggen geile mannelijke wezens die denken dat het sexy klinkt
Sja, maar hoe moet je t anders noemen? ‘clit’ doet me dan ineens weer juist denken aan een gigantische knobbel of zo :")
gewoon zoals het heet, clitoris :’)
Dat ik die antwoorden bij de poll zag staan dacht ik het ook. Zijn niet de meest voor de hand liggende keuzes. Had hij/zij beter kunnen neerzetten van: seks, orale seks, handwerk, speeltjes of anders… dat lijkt mij een stuk netter.
Okee true.
Iel
Door seks of vingeren.
ik kom het snelst klaar als ik mezelf vinger. Seks ligt er echt aan met welke jongen. Anaal kan ik ook klaar komen, maar ik vind het zo een gedoe en vertrouw daar alleen een jongen mee als ik een relatie heb!
Ik ben door seks nog nooit klaargekomen, alleen door orale seks of vingeren :")
uberhaupt nog nooit klaargekomen
Met mijn vingers en clitje spelen het snelst maar oraal het fijnste.