Klaarkomen

Het girls,
Ik zit met een probleem. Mijn vriend en ik hebben geweldige seks. Het enige jammere is dat ik niet kan klaarkomen. Ik ben een keer klaar gekomen tijdens het beffen en dat was het. Als we seks hebben is het heerlijk, maar ik heb altijd het idee dat ik moet plassen(ook als hij mij vingert) en dan wil ik dat hij stopt. Ik heb het er helemaal mee gehad en ik heb de laatste tijd ook vaak slechte zin na de seks, omdat ik het gewoon zo vervelend vind dat ik niet kom en hij wel. Dat irriteert me dan echt en ik doe dan ook kut tegen hem, terwijl hij er niet echt iets aan kan doen. Ik vind het gewoon zo jammer en weet niet wat ik eraan kan doen…

ik snap dat het je irriteert, maar seks gaat niet alleen om het orgasme. misschien dat je toch iets te gespannen bent, dus probeer je echt volledig te ontspannen.

Heel veel meiden kunnen het niet, het gaat niet alleen om het klaarkomen he. Maar trouwens, dat gevoel dat je moet plassen is meestal schijn, en betekent juist dat je bijna klaarkomt. Ik snap dat het eng en raar is, maar eigenlijk zou je dan juist geen stop moeten zeggen.

Help je jezelf wel eens een beetje tijdens seks? Dus tijdens dat je vriendje je penetreert, dat je dan zelf je clitoris stimuleert? Kan heel goed helpen.

Heb je zelf al ontdekt wat je fijn vind? Anders zou ik eerst zelf op ontdekkingstocht gaan, je vriendje kan je immers niet tot een hoogtepunt brengen als jij zelf ook niet weet hoe je het fijn vindt. Wanneer je dit wel weet kan je subtiel aansturen en weet wel een fijne avond/ochtend/middag laten beleven :wink:

/

Huiswerk :wink:

Speel de komende week elke avond met jezelf en probeer te ontdekken hoe je klaarkomt. Kom zo vaak klaar als je wilt. Hoe gemakkelijker, hoe gemakkelijker ook met je vriendje.

Ik kan ook niet klaar komen door alleen penetratie , hoe goed hij zijn best ook doet… Ik stimuleer mezelf dan tijdens de seks.

Ik ken het probleem en ik heb me een tijdje hetzelfde gevoeld als jij. Maar daar schiet je niks mee op… Ik heb het er veel over gehad met mijn vriend en me er ook bij neergelegd dat het er voor mij misschien gewoon niet in zit. Destijds hebben we een vibrator gekocht en deze gebruiken we af en toe samen (bij mij).Dit is heel intiem en dan lukt het wel! Het is misschien niet tijdens penetratie maar je deelt wel zo’n intiem moment samen. Ik heb hier veel aan gehad. En nog steeds proberen we het wel en hij steekt er ook zeker tijd in. En nu ik me erbij neer heb gelegd kom ik steeds vaker in de buurt van klaarkomen. Niet opgeven! :slightly_smiling_face: