Klaarkomen

Ik heb moeite met klaarkomen tijdens de seks…
Mijn vraag aan jullie is, wat doen jullie om klaar te komen?

Mijn vriend en ik gaan binnenkort wat “dingen” uitproberen om te kijken hoe ik klaar kan komen, maar ik zou graag alvast wat tips willen hebben wat wij zouden kunnen proberen. :sex:

xx

Ik kom zelf ook echt heel lastig klaar. Ik heb twee relaties gehad voor mijn huidige relatie, ben in beide relaties nooit klaargekomen. Bij mij kwam het omdat ik zelf waarschijnlijk niet duidelijk geweest ben over wat ik precies fijn vind. Bij mijn huidige vriend corrigeer ik m nog elke x, maar dan gewoon zo van: iets hoger, dat soort dingen. Vind hij niet erg, en ik kom nu klaar.

Dus kom er eerst achter wat je zelf fijn vind. Als je dat weet kan je hem sturen, dit zal hij echt neit erg vinden, als hij merkt dat je geniet.

Er zijn zo veel opties qua wat je lekker kan vinden. Probeer ze gewoon allemaal uit!
Bij vingeren bijvoorbeeld kan hij met zijn vingers op en neer wrijven, maar ook draaien rond je clitoris. Maar misschien vind je het wel fijner als hij met zijn vingers in je gaat. Zo zijn er heel veel opties. Oraal gezien hetzelfde. Ik weet niet of je het wist, maar maar heel weinig meiden komen klaar van penetratie. Dus als je erop doelt dat je dat graag wilt, dan geef ik je een kleine kans.

we gaan ook kijken wat ik allemaal lekker vind, maar deze topic is meer om te vragen hoe jullie het snelst klaarkomen, zodat wij dat ook zouden kunnen proberen :slightly_smiling_face:

ik kom het snelst klaar als ik er diep over na denk

Wat ook kan helpen is als je het orgasme voelt komen, dan zelf samentrekken, dan komt het sneller en ebt het gevoel niet weg!

met zelf samentrekken bedoel je je spieren van onderen? :stuck_out_tongue:

En ik ga er is diep over nadenken haha!

Bij mij helpt het als ik alleen concentreer op wat ik voel, op niks anders, en op hoe fijn het eigenlijk voelt.
Ook hoe natter hoe makkelijker.

Lekker persoonlijk ben ik weer.

Bij mij is het hoe dieper hoe sneller ik klaarkom, bij mij heeft clitstimulatie ook niet zo veel zin, ik kom alleen van echt penetratie haha. Er zijn wel bepaalde standjes waarbij hij heel diep komt, maar dat moet je maar met je vriend uitzoeken :wink:

_

het kan ook komen door de pil. ik zou zeggen probeer zelf wat uit, dan weet jij wat jijlekker vind. Dan kan je dat aan je vriend vertellen of laten zien!

door dat me vriend me gaat vingeren dus met zijn vinger over me clitoris heen wrijven :blush:

het lukt me heeel soms… maar dan ook echt alleen als mn vriend een hele tijd op precies dezelfde manier doorgaat en ik het lekker vind.
Ik voel dan iets wat ik niet in kan houden en eigenlijk meteen erna komt mn vriend ook. Hij zegt dat hij een tinteling voelt en dat dat hem helpt ofzo. Naja het lukt mij ook 9 van de 10 keer niet ):

upje!

Boven op hem zitten, beetje naar achter leunen, dan bewegen en vragen of je vriendje ondertussen je clitoris stimuleert.

Ik kwam eerst echt gewoon nooit klaar maar op deze manier heel makkelijk en soms zelfs meerdere keren.

Ik denk dat je vooral moet weten wat je lekker vind. Ook is het belangrijk om niet te veel erover na te denken, geniet van het moment en laat je gaan.

Euhm, een afwisseling van beffen en vingeren werkt bij mij en op zn hondjes… En dan inderdaad zelf alles samentrekken.

Hoi allemaal!

Ik zag dit forum en toen heb ik me maar aangemeld…
Ik wilde namelijk even reageren.

Zelf kom ik wel klaar, ook wel eens spuitend (vind ik zelf wel heel fijn!)
Mijn vriendin trouwens ook, maar zij heeft iets meer moeite dan ik…

Heb een boek gelezen en na wat oefenen ging t steeds beter, heel bizar. Elke dag wat oefeningen en dan in eens komt t vanzelf!

hoe heet dat boek :wink:? x

Ik ben ook wel benieuwd hoe dat boek heet haha!

Ondertussen ben ik nog steeds niet klaargekomen… Heb soms wel een apart gevoel vlak voordat hij klaarkomt. Kan het niet echt plaatsen of er iets in mij opbouwt of niet…