klaarkomen tijdens de seks iemand tips?

ik kom echt nooit klaar tijdens de seks

heeft iemand tips wat we beter kunnen doen?

Bovenop zitten werkt altijd bij mij (:
Dan kan je zelf bepalen wat het beste voelt en ondertussen je clitoris (laten) stimuleren.

bedankt voor de tip maar bovenop kom ik ook niet klaar via de g-spot

Klaarkomen via g-spot kunnen sws heel weinig vrouwen. Ik vinger mezelf altijd tijdens seks, anders kom ik ook niet klaar

oke hardstikke bedankt

dat hij boven opgaat, en dan met je benen zowat in je nek werkt wel eens bij mij.
verder wiet

Huh? Wiet?

ja bij mij is wiet soms lustopwekkend, en alles is gevoeliger.

Oh grappig

Misschien kan hij (of jij) je clitoris stimuleren tijdens?

Of op je rug en jouw benen in zijn nek leggen of doggy. Of bovenop. Je moet gewoon van alles proberen want dit is voor iedereen anders.

Wat bij mij altijd werkt is om tijdens de seks over mijn clitoris te wrijven of mijn vriend dat laten doen. :slightly_smiling_face: Maar meestal kom ik al klaar voor de penetratie dus ik heb verder geen tip voor je sorry

gewoon pauze inlassen dan is hij zo opgewonden dan kan je heus wel pauze tussen doornemen om niet snel klaar te komen

Je moet samen ontdekken wat je het liefste hebt, maar over je clitorus wrijven of het hem laten doen helpt bij mij meestal wel

Het bij jezelf uitproberen om te kijken hoe jij klaar kan komen, en zo je vriend de goeie weg opsturen.

Ik kon heel makkelijk via vingeren komen als mijn vriend het deed, voorderest tijdens de seks zelf niet echt. Voorspel is een held.

Ik had het in het begin ook, het lukt nu wel maar inderdaad boven op en al duw ik mn bekken een beetje naar voren en leun een beetje naar voren zodat zn :cold_sweat: :cold_sweat: aan de binnen kant meer aan de kant van je rug
zit begin ik het wel te voelen meestal. hoop dat je het snapt haha :flushed:

Herkenbaar, bovenop en een beetje de goede hoek en diepte zoeken Odat hij binnen jn je vagina de juiste plek vindt. Ik miet toch eigenlijk ook altijd even aan mn clit zitten om echtbte komen, maar soms is dat maar een half minuutje ofzo. Dat gaat ook het best bovenop.

ik snap nooit waarom niemand zijn clitorus stimuleert tijdens de seks :stuck_out_tongue: doe ik wel altijd werkt

Je onderbuik een soort van aanspannen, werkt voor mij perfect!