klaarkomen of wat is het nou?

De laatste paar keren dat ik seks heb met mijn vriend en zit boven op hem in het " cowgirl" standje moet ik soms echt enorm trillen.

Mijn hele lichaam begint dan van top tot teen te trillen en ik kan dan zelf niks doen, het trillen duur misschien twee a drie seconden maar het Is dan wel echt heftig. De seks Is goed dus ik denk haast dat ik klaar kom maar ik heb niet het gevoel of ik klaarkom.

Iemand suggesties??

Ik heb precies hetzelfde met dat rare trillen! Is echt raar en ik vind het zelf ongemakkelijk want dan denk ik: Zou hij dat voelen en dadelijk denkt ie wtf ?

Dat is best normaal en ja hij voelt het maar aangezien dat juist meer stimulering voor ze is vinden ze dat geen probleem :stuck_out_tongue: (Bij mijn vriend in ieder geval en het lijkt me voor de meesten hetzelfde)

hoihoii,

is heel normaal ik ben al 3,5 jaar samen met mijn vriend,
maar na een tijdje ga je toch bepaalde spieren kweken ofzo (hihi) dan zul je er zeker minder last van hebben is dus heel normaal!

hoihoii,

is heel normaal ik ben al 3,5 jaar samen met mijn vriend,
maar na een tijdje ga je toch bepaalde spieren kweken ofzo (hihi) dan zul je er zeker minder last van hebben is dus heel normaal!