Al een paar maanden heb ik seks met mijn vriend maar klaarkomen is nog steeds niet gelukt.
Op het begin was de seks nog heel pijnlijk en stopten we vrij snel maar dat gaat nu al zeker 3-4 maanden zonder pijn en ik geniet er ook echt fijn, echter ben ik nog steeds nog niet klaargekomen.
Elke keer als ik denk dat ik wel bijna klaarkom en zeg dat hij gewoon door moet gaan met wat hij op dat moment doet, ineens zakt dat gevoel dan toch weer weg, of ik blijft bij dat gevoel hangen en uiteindelijk kap ik hem af omdat t dan uiteindelijk niet meer fijn voelt.
We hebben echt al vanalles geprobeerd, lang voorspel, verschillende standjes, penetratie+vingers, beffen… Maar eigenlijk eindigt het altijd hetzelfde… zonder orgasme.
Ik geniet enorm van de seks met hem en vind het heel fijn enzo en het is niet echt alsof ik het mis ofzo (weet ook niet wat ik zou missen haha) maar ik wil het wel gewoon een keer ervaren. En mijn vriend voelt wordt er onzeker van dat t niet lukt, terwijl ik elke keer ook zeg dat het niet aan hem ligt en ik er opzich geen ‘last’ van heb ofzo en dat het de seks voor mij niet minder maakt ofzo.
Hebben jullie tips?