Klaarkomen lukt niet

Al een paar maanden heb ik seks met mijn vriend maar klaarkomen is nog steeds niet gelukt.
Op het begin was de seks nog heel pijnlijk en stopten we vrij snel maar dat gaat nu al zeker 3-4 maanden zonder pijn en ik geniet er ook echt fijn, echter ben ik nog steeds nog niet klaargekomen.

Elke keer als ik denk dat ik wel bijna klaarkom en zeg dat hij gewoon door moet gaan met wat hij op dat moment doet, ineens zakt dat gevoel dan toch weer weg, of ik blijft bij dat gevoel hangen en uiteindelijk kap ik hem af omdat t dan uiteindelijk niet meer fijn voelt.

We hebben echt al vanalles geprobeerd, lang voorspel, verschillende standjes, penetratie+vingers, beffen… Maar eigenlijk eindigt het altijd hetzelfde… zonder orgasme.

Ik geniet enorm van de seks met hem en vind het heel fijn enzo en het is niet echt alsof ik het mis ofzo (weet ook niet wat ik zou missen haha) maar ik wil het wel gewoon een keer ervaren. En mijn vriend voelt wordt er onzeker van dat t niet lukt, terwijl ik elke keer ook zeg dat het niet aan hem ligt en ik er opzich geen ‘last’ van heb ofzo en dat het de seks voor mij niet minder maakt ofzo.
Hebben jullie tips?

Niet op focussen dan lukt het beter.

Ik ben pas voor het eerst klaargekomen na 4 jaar relatie en 3 jaar seks met elkaar, dus zou er vooral niet op focussen, zolang het wel lekker is, is het goed toch?

^ Lukte het sindsdien wel altijd?

Ik probeer er inderdaad niet op te focussen, juist omdat ik er zelf niet echt een ‘probleem’ in zie, maar mijn vriend voelt zichzelf zo lullig en hij focust er wel heel erg op.

Probeer je vriend duidelijk te maken dat de meeste vrouwen niet klaarkomen tijdens seks en dat dat ook niet erg is.

Maar ze wil wel graag een keer ervaren hoe het is om een orgasme te krijgen tijdens de seks.

Gebruik je ook hulpmiddelen?

Lukt het wel jezelf klaar te laten komen?
Het is wel handig om te weten hoe je het zelf doet voordat iemand anders het doet.

Ik weet dat veel vrouwen niet klaarkomen tijdens penetratie, maar toch wel van vingeren, beffen om penetratie waarbij vriend/zelf tegelijk clitoris stimuleert.

We gebruiken geen hulpmiddelen, ook omdat ik niks mis tijdens de seks, ik heb er niet zo veel moeite mee dat klaarkomen niet lukt want vind de seks nu ook superfijn. Maar ik zou het wel graag een keer willen ervaren, omdat ik er eigenlijk vanuit ging dat de meeste vrouwen wel klaarkomen via andere manieren dan alleen penetratie.

Ik ben zelf nog nooit klaargekomen, maar ik masturbeer zelf ook niet.

Naja misschien moet je eerst zelf experimenteren. Tussen zelf kunnen klaarkomen en iemand anders jou laten klaarkomen/klaarkomen met iemand erbij zit namelijk ook nog een heel verschil.

In dat geval zou ik eerst zelf inderdaad gaan experimenteren, want dan kom je er zelf misschien wel achter wat je lekker vindt en wat werkt. Hoe moet iemand anders weten hoe je het meest geniet als je dat zelf niet eens weet.

Meestal wel, omdat we dus sindsdien het juiste ‘trucje’ hebben gevonden waar ik dus van klaarkom.

Ik snap dat jullie zeggen eerst zelf experimenteren, en dat heb ik ook echt wel gedaan toen ik jonger was, en ook echt wel vaker maar ik word dan niet echt opgewonden en vind het dan ook echt lang niet zo fijn en lekker als wanneer ik seks heb met mijn vriend nu.

Masturbeer dan samen met je vriend ofzo of na de seks.

Vind dat een beetje ongemakkelijk met mijn vriend erbij, en wordt dan ook niet echt opgewonden ofzo…

Hebben jullie bv bepaalde standjes waarop het beter lukt?

Bovenop!

Hoihoi!
Ongelofelijk, wat een bekend verhaal… Hier precies hetzelfde. Alleen sla ik wel de hand aan mezelf en gebruiken wij wel speelgoed in de slaapkamer, haha.
Na lange tijd is het dan eindelijk gelukt, we hebben er alleen wel ons best voor moeten doen. Wat je in ieder geval niet moet willen, is het forceren. Maak daarom ook je vriend goed duidelijk dat hij de focus er niet zo op moet willen leggen. Het komt als het komt (haha, snap je 'm?) en dat moet op een natuurlijke manier gebeuren. Hij hebben er gewoon wat speeltjes bij gepakt, touwtje erbij, sjaal om mijn ogen en hij is me gaan verwennen zonder dat ik daar ook maar iets aan kon doen. Ik kan me dan echt laten gaan en hij kan wat nieuwe dingetjes uitproberen. Stel dat eens voor. En wat betreft het masturberen, misschien helpt het om eens een lekker filmpje aan te zetten? Het zou kunnen dat dat je de mood in helpt.
Succes!

hier hetzelfde. na 2 jaar seks met elkaar (minstens 3 keer per week…) nog steeds niks. tenzij ik het zelf doe. ik hoop nog altijd dat het nog eens gebeurt dat ik het niet zelf hoef op te wekken.

Gebruik een vibrator! (Heel makkelijk om te bestellen op bol.com)
Daarmee kun je jezelf tijdens de seks stimuleren, het is echt een goed hulpmiddel