Klaarkom fobie?

Hoi meiden, ik heb even een vraag en vroeg me af of ik de enige ben.
Ik heb tijdens de seks met mijn vriend niet genoeg aan penetratie en hij vingert mij dan ook tijdens de seks, maar ik heb het gevoel te moeten plassen (dit kan ook een komend orgasme zijn, ik weet het) maar ik heb echt een fobie lijkt het wel om te komen. Vooral omdat ik zijn bed niet wil vies maken, maar ook omdat ik bang ben te squirten…

Ik heb een hele lieve vriend die mij het plezier van een orgasme wil geven maar aangezien ik dit weiger… Weet iemand wat ik hier aan kan doen, want het geeft mij zelf ook geen fijn gevoel naar mijn vriend toe.

Is het dus iets wat ik enkel heb of zijn er meerderen, zo ja, hoe zijn jullie er over heen gekomen?

Masturbeer ns op het toilet en als je dan niet moet plassen dan weet je dat voor de volgende keren zeker.

Leg er een zeil onder ofzo. Je weet helemaal niet wat er gaat gebeuren als je klaarkomt, misschien valt het mee. Praat erover met je vriend.

Ik heb hetzelfde, ik volg dit topic even. Ik ben altijd bang dat ik dan ga plassen of zo :’)

Had al in een privé berichtje tips gehad, in de douche proberen en inderdaad met iets eronder… Ga het binnenkort met mn vriend proberen, want hij gunt t me zo.

Bespreken is moeilijk want hij is niet het probleem en kan er weinig aan doen… Het ligt gewoon aan mij, hier ga ik ook aan proberen te werken… Heb weinig zelfvertrouwen (wat hij weet, ik ben heel open tegen hem) maar t zijn gewoon de kleine dingen waar ik me voor schaam.

Ik heb precies hetzelfde… Lijkt wel of het moeilijk is om je er aan over te geven. Ik vind dit ook vergelend
voor hem maar iets in me blokkeert het gewoon

Ik heb dat gevoel van moeten plassen ook altijd voor het klaarkomen en ik heb nog nooit gesquirt… Ik was vroeger ook altijd bang dat ik ging plassen/squirten maar het viel dus reuze mee :slightly_smiling_face: Probeer het gewoon, en je vriend vindt het vast niet erg als je squirt mocht het “fout” gaan, gewoon iets eronder leggen.

In het begin had ik dat gevoel ook, maar als je net ervoor bent wezen plassen en het dan een paar keer negeert en gewoon geniet gaat het vanzelf weg. Dus gewoon handdoekje in de buurt, verdergaan en lekker klaarkomen. Bij mij gebeurde er overigens niets spectaculairs :wink:

Hmm dankje… Zal het binnenkort eens proberen… Zodra er een update is zullen jullie het horen, vind het namelijk zelf niet hinderlijk maar vooral voor hem voelt t zo lullig over komen…