Klaargekomen ?

.

Jup

Ja idd

Denk 't.

kan ook zijn dat die wrijving je te veel wordt. had je niet een beetje een overweldigend gevoel?

sorry dubbel.

anders stop je eventjes en ga je daarna weer verder?

nee niet echt overweldigend, gewoon ineens heel lekker, en daarna heel gevoelig.

Jij.bent.13.wow.

tja schijnt nu allemaal doodnormaal te zijn

ik ben 11 maanden samen met mijn vriend en ben er klaar voor, daarom dus.

Dude, waarom begin je aan seksuele dingen als je nog niet eens weet hoe klaarkomen voelt -__-

Ja dat zeggen ze allemaal.

och dan niet hoor, ik weet zelf wel of ik er klaar voor ben of niet, maakt mij niet uit of jij daaraan twijfelt.

misschien moet je even verdere informatie zoeken over het onderwerp

Dat zeggen ze allemaal. In mijn beleving ben je dat niet. Op je 13de ben je er sowieso te jong voor. En als je niet eens weet wat wat inhoud, dan ben je er duidelijk nog niet klaar voor. Dus hou je zelf aub niet voor de gek

Huilie de huilie over leeftijd, jullie kennen TS en haar relatie niet dus laten we daar maar over ophouden.

laat haar lekker doen waar ze zelf zin in heeft op haar leeftijd, hebben jullie toch geen last van :slightly_smiling_face: ik denk eerlijk gezegt niet dat je klaargekomen bent want als dat gebeurt weet je het echt wel!

Wat is dat nou weer? Wie weet is dit haar eerste seksuele ervaring, dan is dat toch logisch dat ze niet weet hoe het voelt? Klaarkomen is bij iedereen anders en als ze zich nooit vingert, dan kan ze dat toch niet weten!

LOL al jouw topics gaan over seks.