Klaar voor seks!

Ik ben klaar voor seks! Mijn jongens ook!
We willen seks en we hebbe het er al over gehad en we zijn er allebei klaarvoor :slightly_smiling_face:

Onze eerste keer zal doorgaan op een wc :confused: ik had liever op een bed gewilt en hij ook maar dat gaat moeilijk wegens redenen die we liever voor ons zelf houden :wink:

Voor mij zal dat niet de eerste keer zijn, ik heb in mijn vorige relatie van ongeveer een jaar al seks gehad, maar mijn jongen is maagt, ik ben zijn eerste keer :slightly_smiling_face:

Het zit namelijk zo dat we dus seks gaan hebben op de wc :expressionless: we hebbe besloten dat ik ga bukken tgn de wc en hij langs achter (nie anaal ofso ik weet niet hoe ik dit zou moeten uitleggen) erin gaat maar ik heb lange schaam lippen en ben bang dat hij het gaatje niet zou vinden (ik schaam me hiervoor) want het is zijn eerste keer en ik zou begrijpen als het niet allemaal super goed zou gaan maar toch zou ik het wel akward vinden

Weten jullie mss wat ik eraan kan doen? Om het voor hem makkelijker te maken om het te vinden.

Hij zelf weet niet dat ik hiermee zit wantja hij weet ook niet dat ik lange/ grote schaamlippen heb eh

Alvast bedankt

Mag ik meedoen? Klinkt gezellig.

Neen :wink:

Met hoeveel ben jij wel van plan dat wc hokje binnen te gaan?

Altijd lekker, staand neuken in een klein hokje tussen alle poepbacteriën van voorgaande wc-bezoekers.

Ten eerste, is het geen goed idee om eerst elkaars lichaam te verkennen? Dan kan hij straks makkelijk het gaatje vinden :’)
Ten tweede, er is toch wel ergens een bed? Lijkt me een stuk gemakkelijker.

Ja dat gingen we zeker doen maar toch blijft het mss wat moeilijk & ja idd maar we hebbe ons redenen waardoor het eigk niet gaat ik wil dit zelf heel graag et liefst in bed maarja :confused:

Type foutje :wink:

Ieder zijn eige ding eh! :slightly_smiling_face:

Waarom wacht je dan niet totdat het in een bed kan? En slapen jullie niet in een bed?

Don’t feed the troll. :upside_down_face: :upside_down_face:

Dit inderdaad. En als jij je redenen waarom je niet in een bed kan geheim wilt houden, waarom zet je het dan op een openbaar forum, en zo kunnen wij je moeilijk helpen.

Dit ja, hoe heb je de eerste keer seks gehad dan? Ook op de wc ofzo?

Dus jij vindt ontmaagding op een wc leuk?
Nou, fijn ::slightly_smiling_face:

Alle creepy kerels die altijd in seks topics lurken be like

^^ :’’’’’’’’’’)

Ik denk dat dit een troll is. Maar goed, zo niet, heb ik medelijden met die jongen. Wacht gewoon totdat je het in een bed kan doen. Lijkt me dat dat altijd wel kan. :’)

Eh ja dit gaat nergens heen, dus slotje.