Klaar voor de zomer met een strak buikje

Heeii,

Meiden vinden het, net als ik, om er goed uit te zien in de zomer. Nu zou ik graag wat willen afvallen, maar sporten, nee, dat is niks voor mij. Ik ben al begonnen met hardlopen, maar dat houd ik niet lang vol (qua inzet).
Ik drink heel veel water, ik weet dat dat helpt met afvallen, maar snoepen is ook echt mijn ding.
Heeft iemand tips om mij klaar te maken voor de zomer?

xoxo

Ik vind vaak mensen die afvallen door alleen maar minder/gezonder te eten er niet mooier op worden. Door het sporten word je gewoon strakker (en iets gespierder) en persoonlijk vind ik dat mooier.

Ik denk dat je dit beter in het topic ‘project strakkebuik/sixpack’ kunt stellen :slightly_smiling_face:

Ik heb sinds kort een app voor mijn mobiel. je moet dan elke dag buikspieroefeningen doen. Oke het is even werken maar je krijgt er wel resultaat van en dat motiveert me dan weer :slightly_smiling_face:
de app heet: Caynax A6W

misschien is dit iets??

Er zijn echt veel te veel afvaltopics in het “Food & Sport” subforum. Dus ga daar eens kijken.

Post je vraag even in dit topic; http://forum.girlscene.nl/forum/food-sport/project-sixpackstrakke-buik-262587.0.html

ik heb echt helemaal precies het zelfde gevoel als jij!!! sporten is niet bvoor mij maar kfoe ook wel hardlopen maar niet heel vaak xd ik hou ook van snoepen maar wil wel afvallen vooral voor de zomer hahahah :grinning:

ik heb gezocht naar die app maar ik kan hem niet vinden ?? kan die voor een iphone?

Ja hoor, hier heb je weer zo’n topic

Oh dat weet ik niet ik heb zelf een google play, anders moet je zoeken op buikspier trainen zo ben ik op deze gekomen

niet eten en je buik is plat tadaa doei.

knip het af

Dankjeee!! Ik download het meteen!!

Hier zijn al meerdere actieve topics over, daar kun je het beter vragen.

Wat is er mis met een beetje vorm in je lichaam, jezus. O nee, je kan wat vel tussen twee vingers pakken, nu heb ik obesitas. ._.

Sorry maar waar slaat deze reactie op? :’)

TS: ik zou even bij Food & Sport kijken!

Het zoveelste topic.
Speur even op heel het forum en GC, daar staan genoeg artikelen, topics en blogs om je te helpen lijkt me.

Inderdaad! Sowieso gaat buikvet het moeilijkst weg, al helemaal zonder te sporten