Klaar voor altans ik toch!

Hey allemaal!

Ik ben al even samen met men vriendje en ik ben helemaal klaar voor… jah… seks.
Maar ik durf het hem amper vertellen!!

Wat moet ik nu doen?

Nicky xx

Gewoon vertellen

Als je niet over seks durft te praten vind ik dat je er niet klaar voor bent.

Ik snap dat het spannend is, maar je moet er toch over praten. Wat hierboven is gezegd is een beetje ongenuanceerd, maar klopt enigszins wel. Als ik jou was zou ik er nog even goed over nadenken, en als je dan merkt dat je er echt niet over durft te praten, nog even wachten. Uiteindelijk is het iets wat je partner vast ook wel wilt (en anders niet, en dat is ook helemaal goed), en wat je met goede communicatie heel leuk en mooi en fijn kunt maken.
Tip: Begin met veel voorspel, zo leer je elkaars lichaam goed kennen en ook wat je allebei fijn vindt. PIV (penis in vagina)-seks hoeft echt niet meteen.

Ik zei bij mijn eerste keer: Ik wil neuken. Toen gebeurde het hahahaha. Don’t worry

Tijdens het zoenen op bed hem uitkleden en dan aangeven dat je verder wilt gaan.

Charmant :flushed:

Ts, ik zou er als ik jou was nog even goed over na denken en misschien kan je als jullie samen zijn en zitten te zoenen wat hints in die richting geven?

Nou ehm gewoon aangeven dat je het wilt? Wat dacht je dan?

gewoon aangeven, en anders zelf rustig ernaar toe werken. tijdens het zoenen hem uitkleden bijvoorbeeld, en dan rustig aangeven dat je er klaar voor bent. Het is minder eng dan dat je nu in gedachte hebt.