Klaar komen tijdens sex.

Hallo meiden,

Ik vroeg me af of jullie tijdens de sex echt klaar komen?
Ik zelf namelijk niet en vind dit best beschamend.

wat doen jullie om dit “op te lossen”?

Ik heb namelijk een hele poos terug een vriend gehad (wie ook mijn eerste sex partner was).
Waar ik nooit bij klaar kwam, maar altijd fakte ik altijd.

nu hoorde ik laast van een vriendin van mij dat een vriendin van een vriendin van haar (heerlijk ingewikkeld)… ook nog nooit klaar is gekomen tijden de sex. ma dat zij dit openlijk tegen haar vriend heeft verteld.

nu heb sinds een paar maand een nieuwe vriend waar echt met alles over kan praten en dus ook heb gezegd dat ik niet klaar kom. hij begreep dit goed, ma wil er alles aan proberen te doen me wel te laten komen.

hebben jullie tips, of idee hoe is dit (geweldige moment) wel met men vriend kan delen.

als ik mastrubeer kom ik wel klaar (alleen onder de douche)

Ja ik kom zelfs heel makkelijk klaar. Als ik bovenop ga en geen moeite doe om het tegen te houden dan is t echt in 10 seconden gebeurt (gelukkig ben ik geen jongen hahaha).

Maar, mijn huidige vriend is wel de enige bij wie dit zo makkelijk gaat. Bij andere jongens lukte het nooooit.

Tip; niet te veel gaan focussen op het klaarkomen, dan raak je alleen maar gefrustreerd. En ga bovenop! Dat is toch denk ik echt wel de makkelijkste manier voor een meisje om klaar te komen. Dan kan je jezelf zo positioneren dat je het meeste voelt.

Ik kom ook (vrijwel) nooit klaar tijdens de seks. Dus ik heb niet echt tips voor je.
Maar ik snap niet zo goed waar je je nu voor schaamt. Vrouwen komen nu eenmaal minder snel klaar als mannen. Gewoon altijd eerlijk tegen je vriend zijn, dan kan hij je ook helpen :slightly_smiling_face:

Ik kan tijdens de seks niet vaginaal klaarkomen. Maar wat we vaak doen is dat als hij richting z’n hoogtepunt komt, ik mezelf klaarvinger en we tegelijkertijd klaarkomen.

Het merendeel van de vrouwen kan niet klaarkomen door penetratie. Het is niets meer dan normaal.
Mocht je het echt vervelend vinden dan kan hij het met beffen etc proberen. Dan wordt de clitoris gestimuleerd en dan lukt het soms wel. Ook lang niet altijd. Maar zoals jij dus onder de douche wel klaarkomt, die douchekop stimuleert jouw clitoris. Dus het proberen kan geen kwaad right?
En bovenop tijdens de seks kan je ook nog proberen, dan wordt de g-spot ook gestimuleerd en door de beweging soms de clitoris ook.

Ik ben net 19 geworden en heb al met verschillende jongens seks gehad. het is nog nooit iemand gelukt om mij klaar te laten komen, ook mezelf niet. Ik weet helaas hoe je je voelt. Als ik seks heb fake ik ook altijd mijn orgasme

Maar waarom fake je het dan?

Toen mijn vriendje mij gisteravond vingerde, liet ik hem even heel langzaam over mn clit gaan, daarna ging die heel snel en toen kreeg ik heel erg het gevoel dat ik moest plassen. Ik dacht dat dat echt zo zou zijn dus ik liet hem stoppen (vond die niet leuk nadat ik later had verteld waarom haha)… was dit een bijna-orgasme of denken jullie van niet? ik ben bang om verder te gaan dan dat, wat als ik echt alles onder plas ?

Maar OT: ik ben nog nooit klaargekomen dus zou ook niet weten hoe t voelt … ik zou denk ik proberen er niet teveel op te focussen om klaar te komen maar meer gwn op de seks te focussen… Misschien lukt het dan na een tijdje als je je helemaal ontspannnen bij hem voelt?

Ik weet hoe je je voelt. Ik ben ook nog nooit klaargekomen. Maar bij mij is het nog vervelender dat ik ook niet nat wordt als me vriend me beft of vingert…

Ja, dat zou best kunnen dat het het begin van een orgasme was. Gewoon laten gebeuren, als je van tevoren naar de wc bent geweest kan er niks fout gaan.

Het is helemaal niet gek dat je niet klaarkomt van seks! (als in penetratie)
Het is onderzocht en maar een klein deel van de vrouwen kan klaarkomen van penetratie alleen. De rest heeft er stimulatie van de clitoris bij nodig. Het is daarom helemaal niet gek dat je niet kan klaarkomen tijdens seks. Heb het erover met je partner en leg hem uit dat je er weinig aan kan doen. Ontdek dan samen waar je wel van kan klaarkomen (stimulatie van de clitoris met de vingers of de tong)

Klinkt als een opkomend orgasme, ja! Gewoon toelaten. Ga anders voor de zekerheid voor de seks naar het toilet. ^^

Ik heb dit precies gehad. Had 2 vriendjes gehad waarmee ik seks heb gehad, maar ben nooit klaatgekomen. Ik heb dit meteen eerlijk tegen mijn vriend verteld, en hij vond dit neit erg, maar wilde mij stiekem al te graag laten klaarkomen. Hij heeft erg veel geduld met me gehad, en nu weet ie precies wat ik lekker vind en nu lukt het dus wel. Hij doet handwerk bij mij tijdens de seks, dat voelt dubbel zo fijn.