Klaagmuur

*&!^@%^! SNEEUW :rage:

amen.

de letter K is weg xP nu staat de K bij mij voor kut :grinning:

een nieuw toetsenbord kost vrij weinig, tenzei je een laptop hebt natuurlijk xD
Ik klaag over die rottoets morgen waarvoor ik te weinig heb geleerd en ik ben kneitermoe omdat mijn zusje afgelopen nacht zonodig een sleepover hier in huis moest houden met 10 vrienden, en er werd niet geslapen kan je zeggen, ook van mijn kant niet! (ja ze heeft al vakantie en ik moest deze week nog blokken xP) GRR! Ik wil NIET herkansen en ik haal die godvergeten rotplantentoets! Planten zijn zo ingewikkeld qua formules enzo! bah!

[font size=13] Ben helemaal klaar met die kut sneeuw! kan misschien kerst niet eens bij familie vieren door die kuuuuuutsneeeeeeeeuw! [/ font] :smiling_imp:

Ik wil ook vakantie. ):

Die gedachte komt ook heel vaak bij me op als ik zulke dingen lees (A) Niet dat ik nooit vervelend ben. Maar nou en ^^

[font size=15][fgcolor=#363636]Ik haat kou[/fgcolor].[/font size]

.

Kan hij z’n bek niet een keer houden? Jezus.

DOORDAT ER TE VEEL SNEEUW LAG KON IK GVD WEER NIET NAAR ME VRIEND EN MIS HEM TE ERG

zo dat was lekker :$…

Kut sneeuw.

-

@ cavelerie: ja ik heb een laptop. xd
weetje misschien of je ook aparte letters kan kopen?

.

IK KLAAG OP MIJN EX, GRRRRRRRRR
oke hij is dom, stom, lelijk, liegt te veel, ontrouw, en is een verschrikkelijke player. ik haat hem

Godver ik was ziek, ben ik weer beter zodat ik kan shoppen, heeft mijn moeder migraine. GGGRRRRRR. Beter ga ik nog gewoon.

Godverdomme

[font size=35]WAAROM SNEEUWT HET HIER NIET?![/font size]

stomme kut buren, gaan ze om 7 uur met meubels zitten verschuiven. (ze zijn dan wel gehandicapt, maar er waren begeleiders bij.) dus ik heb heel hard op de muur gebonkt en nu doet me hand fucking pijnnnn. ;(

en ik wou douchen, gaat me broer snel. stom kind.

en kut dat ik niet ben aangenomen, nu moet ik nog tot me 16de die rotfolders bezorgen.