Klaagmuur

fijn om ergens even te kunnen klagen.
Klaag net zo veel je maar wil!
schrijf het van je af! dat lucht lekker op.
Situatie’s op school, werk, vrienden, vriend, jezelf, kamer, spullen, ouders, zussen, broers, vervelende reactie’s, geld, pesten, onzekerheid, alles kan.
Ik heb het idee van kindertelefoon.nl site ^^

Rijden er morgenavond rond een uur of 11, bussen van denbosch naar EHV? need help jwz

kijk op de site van de busmaatschappij?

ja daar staat dus echt niks …

Anders bel je morgenochtend even naar de busmaatschappij?

Lekker offtopic dit btw, ik hoef niet te klagen! (:

ik klaag over het verdomde rotweer en een vriendje dat irritant word als die bier op heeft. hahaa. maar het blijft niet grappig *klaagklaag*

was het maar niet glad op de wegen. de rest is leuk.

Wat zijn er veel kansloze en irritante mensen op gs…

Vond ik 'm maar niet leuk.
Waarom zijn sommige mensen zo irritant.
En waarom heeft mijn broer zulke rare vrienden die telkens in het ziekenhuis belanden?

ja idd @ ceramicworld. mijn broer heeft ook echt ongezonde vrienden. ze springen van bruggen af, en at the moment zitten ze beneden gezellig te zuipen en houden ze -wie-kan-de-hardste-boeren-laten-wedstrijdjes. uuw

Waarom krijg ik een sms van mijn exscharrel, die een vriendin heeft;

‘Zou je willen zoenen, ik heb het echt even nodig… Xxx kus’

-terwijl hij wéet dat ik een soortvanbijnavriendje heb en ik echt fél tegen vreemdgaan ben :blush:

En waarom zijn mijn ouders zo foocking irritant dat mijn zussen alles mochten toen ze mijn leeftijd waren (mijn zus was 13 toen ze in de derde zat en mocht álles, en ik ben nu 14 en mag niks). Ze zitten nu vet dom te doen over dat ik vroeg of er een jongen mocht blijven slapen, terwijl er bij mijn zus heeel vaak jongens sliepen. Dat slaat echt nergens op. Ik mag ze de laatste tijd echt niet meer. Echt ze zitten alles op mij af te schuiven, ik mag niks, en als ik iets mag moet ik zo vroeg mogelijk thuis zijn. Ik weet niet wat hun probleem is, maar ik vind het aardig normaal dat ik in de vakanties dingen wil doen met vrienden. Dan gaan ze dat zitten verbieden omdat ze vinden dat mijn vrienden teveel ‘giechelen’ enzo. Ze moeten echt even normaal doen. Ze kunnen me niet verbieden om met mijn vrienden om te gaan. Ik zal nooit goed zijn in hun ogen. Mijn zussen waren altijd ‘beter’ en ‘slimmer’ en ‘ze haalden betere cijfers’ en ‘ze deden beter hun best voor school’. Ze moeten niet zo zeuren over mij.
Als ze nou ook nog gaan zeggen dat ik niet meer met mijn vrienden om mag gaan, gaan ze te ver. Dan pak ik dezelfde dag mijn koffers en ik pak de eerste trein richting mijn soon-to-be-boyfriend :smiling_face_with_three_hearts:
Maar dat realiseren ze zich niet. Ze denken niet dat ik dat echt durf. Ze durven zich niet te realiseren dat ik niet meer dat mensenschuwe meisje van vroeger was, dat ik spontaner ben geworden, meer met mensen praat, in plaats van altijd achter de computer zit dingen doe met vriendinnen. Dat schrikt ze af.
Oh en natuurlijk dat ik met jongens omga. Dat is volgens mij nog wel het ergste in hun ogen. Echt. Ze moeten normaal doen. Het probleem is gewoon dat ik teveel vertel aan mijn moeder, want ik vond laatst de agenda van mijn zus toen ze in de 3e zat, en daar had ze een lijstje in met jongens waarin ze geweest was. En dat zijn er sowieso veel meer dan mij op het moment. [Is ook niet moeilijk maar toch.]

Sorry voor het lange verhaal maar dat moest ik echt even kwijt…

wat een fout smsje van die ex scharrel :confused:
heb het ff nodig (?!) ga lekker naar je eigen vriendin zou ik terug smsen.

Oke ik baaaal omdat veel vriendinnen een vriendje hebben waarmee ze de kerstvakantie mee vieren :[

was me toetsenbord nog maar heel… tip* zet nooit een kaars boven je laptop en stofzuig het daarna ook niet… ik ben nu 1 letter kwijt… weet iemand of je die ook extra toetsenbord letter ergens kan kopen?? want het is zo stom om zonder 1 letter te typen…

waarom ben ik 21 en ik wil nu eindelijk een goede opleiding kIEzen, . Ben jaloers op iedereen die er wel 1doet nu en nu klaar zijn op hbo of mbo VAN MIJN LEEFTIJD en ik moet nog beginnen, (MAAR ALS IK IETS KAN DOEN WAT IK LEUK VIND EN WAT PAST BEN IK BLIJ)

@ xroosmarijn

Naja ik vond hem wel leuk ofzo. Maar we zijn uit elkaar gegroeid. Maar nu het weer even slechter gaat met zijn vriendin wil hij mij meteen weer terug. Hij had me ook al gesms’t dat hij, (ik had hem al heel lang niet meer gezien), toen hij me zag (hij reed langs met zijn baas, en toen stond ik zo langs de weg) ‘tranen in zijn ogen kreeg toen hij zag hoe leuk ik was, en dat hij zich toen realiseerde dat hij me echt miste’. Terwijl hij een vriendin heeft. De klootzak -.-

welke letter is weg xd

stomme kutsneeuw kwam er maar een hittegolf dan was allleeeeesss weg!!! omg ik hoor een eng spookgeluid in de tuin

ik haat het als ik een avond alleen zit zonder mijn vriendje naast me, of op msn,
en hij gezellig bij vrienden is, veel twittert, terwijl ik op mn werk ben… terwijl ik hem al dat plezier zo gun maar toch mis ik hemmmmm!
ik haat het dat we 10 kilometer uit elkaar wonen
ik vind het verschrikkelijk dat mn moeder ergens achter is gekomen, en mn vriendje nu waarschijnlijk nooooit mag blijven logeren, of ik daar.
en verder … vind ik het kut dat ik alleen kerst vier met mijn moeder, en daarnaast mijn vriendje (pluspunt)
zo dat was het wel :slightly_smiling_face:

!@#%&%$* Waarom voel ik me toch zo alleen. =/

En die sneeuw is ook niet leuk.

ik wil hem NU zien, en niet vrijdag of volgende week of over 2 weken of over een maand.

maar NU.