Klaagmuur voor de vrijgezellen #2

Eens, hoop het ook.

En dat het dan zo’n lekkere bink mag zijn. Blond haar, blauwe ogen, getint, 1.75 m - 1.80 m lang, blokjes :3.

^blokjes? soms is dat wel schattig maar soms ook niet.
En ik wil er zo ene: groot:1.75 ,bruin haar,bruine/blauwe ogen, liefst met krullen,niet te lang haar ,getint,grappig (:

Sorry; ik ben even aan het wegzwijmelen :’]

Ik hoop gewoon leuke jongen te ontmoeten met goede klik en die intelligentie heeft en ook humor lheeft. minimaal 1.80+ Ik hou van hoge hakken dragen en ben zelf 172 al ;p

Hoe weet je dat hij je geunblocked heeft? :open_mouth: Wist niet eens dat je kon zien dat mensen je geblocked hadden :’)

of dat er eens iets vooruit gaat, en niet zomaar wegvalt :frowning:

Als iemand je geblokt heeft, zie je alleen de naam staan. Maar als iemand je gewoon niet geblokt heeft, zie je de naam staan en dan ‘Online’ of ‘laatst gezien op … om … uur.’

Ik realiseerde me deze week dat ik een bepaalde jongen eigenlijk best wel leuk vind. Die jongen is bevriend met een jongensgroep waar ik wel eens mee omga met uitgaan. Dus met uitgaan is tie altijd bij hun in de buurt.

Deze zaterdag aantal keer oogcontact gehad. Maar ik keek zo vaak zijn richting in dat dat gewoon niet te vermijden was. LOL.

Geeen idee, hoe ik dit aan moet gaan pakken. Ik ben totaal niet van het afstappen op jongens…

komt vanzelf wel… als je ermee uitgaat, dan sta je toch al iets dichter

boohoohoo :’-(

Grrr; wat wilt hij nou van me o_o’’ Hij unblokt me niet zomaar. ZEG DAN WAT; ZAK!

we hebben niks en we kennen elkaar eigenlijk ook niet zo goed
maar ben zoblij dat ik hem morgen weer zie.

Dat lieve, leuke gezicht van hem :blush:

ik ga mijn verhaaltje afronden :slight_smile:
't is echt nog veel te lang; vandaar.

LAATSTE DEEL

In juli had ik mijn eerste ‘date’ met T. en vanaf toen waren we samen. Ik ben best wel gelukkig geweest met hem, maar er zijn momenten geweest dat ik enorm twijfelde.
Zoals op een avond waarop ik A. tegenkwam, en ook een nieuwe jongen leerde kennen…
Ik heb die avond dan ook even genegeerd…
Toen begon school weer, alles liep weer normaal. Totdat A. weer tegen me begon te praten (via sms, wel te verstaan). We stonden vaak in dezelfde ruimte (een lokaal voor 5es en 6es) tijdens de pauze en dan zaten we misschien op 5 meter van elkaar, maar hij sms’te me, ipv met me te babbelen.
Ah, 't was dan eigenlijk wel spannend, want mijn vrienden wisten daar niks van…

De examens kwamen eraan en A. en ik waren weer naar elkaar toe gegroeid. Hij zag me net voor een mondeling examen (ik was opgekleed) en zei dat ik er mooi uitzag…
Na de examens wist ik het… Ik was opnieuw verliefd, op A.

In januari maakte ik het uit met T. Ik heb trouwens gelogen, ik vertelde hem niet over A… maar dat is hij later natuurlijk te weten gekomen…

Dan was ik een paar maanden single… Want nee, A. wou mijn niet meteen terug, hoor!
Maar dan kwam toch dat moment, dat we zó close waren, dat we het niet meer konden ontkennen… En 20 mei 2009 waren we EINDELIJK samen…
Helaas duurde dat maar een dikke maand; hij sprak met me af aan mijn huis, begin de vakantie, en maakte het uit…
Ik ben naar binnen gelopen en met op het toilet gezet, huilend…

Ik heb daarna meteen mijn vrienden gesms’t en die kwamen gelukkig meteen af…
Ik kon hem min of meer vergeten… :slight_smile:

De zomer ging voorbij… en in september zag ik hem weer terug… alles begon opnieuw… we werden steeds betere vrienden… we schreven al kleine briefjes naar elkaar…
En dan was er de schoolreis, naar Rome.
Hij had mij een brief geschreven, heel lief allemaal :slight_smile: ik had door dat er nu weer iets aan 't groeien was…

Na Rome was er een feestje bij een vriend thuis. En daar heeft iemand laten vallen dat hij me zag zitten… Ik deed geschokt, maar ik had wel al iets doorgehad, zoals ik eerder zei…
Hij belde me die vakantie nog een paar keer… en toen heeft hij ook laten vallen dat hij verliefd op me was :smiley:

en ik deed een beetje hard-to-get, maar dat hield ik niet lang vol… dan op 1 maar 2010 waren we samen :slight_smile:
tot… 15 oktober 2011

EINDE

(misschien een beetje een bot einde, maar jullie mogen weten dat we op een ‘volwassen’ manier uit elkaar zijn gegaan… dat we normaal doen en nu ook als ‘vrienden’ met elkaar kunnen omgaan… 't blijft moeilijk; maar ik sla er me wel doorheen :wink: )

Hahahaha.

Dat ‘einde’ is gewoon veel te droog :’].

Ach joh; als je als vrienden door het leven kan gaan, prima… Toch?

't is indd vreemd… praat hij normaal wel tegen je? :-/

Nee, dat niet. Maar goed, dat zal één deze dagen wel zo zijn.

Waarom heb ik zoveel zin zijn huid helemaal vol te schelden?

ja, prima! :smiley: ik hoop dat ik het binnenkort volledig achter me kan laten :slight_smile:

Dat komt wel goed hoor schatje, haha!

Ik wil vastigheid. Ik wil een knuffel, en wel nu.

:slight_smile:

-

:frowning: