Klaagmuur voor de vrijgezellen #2

omdat het vorige topic bleef blokkeren
TADAAA! een nieuw!

enjoy :wink:

deel 1: http://forum.girlscene.nl…llen/list_messages/228105

You’re so goooood!

I want hiiiiiiim. Oh please, het zijn examens, ik kan geen verliefdheid aan.

i need just a hug

hihi jeej!

@madlief:wil je nog ff kijken in die vorige topic? Ik had iets geschreven maar ik had niet door dat je een nieuwe topic maakte :’)

Bleeh ik wil zooo graag een vriendje ): Forver aloneee

Niemand die met mij ooit zal kunnen leven haha :’)

yeah. bij dat vorige topic wou ik niet eens meer reageren omdat 'ie dan helemaal flipt. xD

mooizo! Hopen dat deze het goed doet!

Gisteren was ik jarig en die vriend bleef een beetje lang plakken haha. We hebben vanacht sterren gekeken vanuit de hangmat in de tuin haha. Grote beer, kleine beer en andere vormen die we zelf bedachten die je erin kon zien XD Achteraf klinkt dat nog best wel romantisch haha.

ja, ik ook.

ik dacht al waarom kan ik niet reageren hahaha

@Biteme ik ben blij dat je er niet teveel onder lijdt:) , want toen ik keer initatief nam bij een jongen, want ik ben zo oldfashioned the guy needs to make the first move anyways… voeldeik me best kut onder, want ik dacht naaaa dan zie ik eindelijk iemand zitten + voor de verandering maak ik eerste stap en dan draait uit op niets :stuck_out_tongue:

aaawh haahah toevallig keek ik gisteren een serie volgens mij hadden ze dat ook gedaan een “special moment”

ik ga volgende zomer op uitwisseling ga ik met iedereen op date die me vraagt !!! :stuck_out_tongue: gaan met die banaan

Waarom heeft hij mij (weer) unblocked op WhatsApp.

Wat WILT hij van me?

Gooi het eruit.

“you go giiiirl”? :smiley: ik heb denk ik de laatste nog gelezen… :slight_smile:

hij was gister online, voor een tijdje… maar 'k heb nog wat bedenktijd nodig; wat ik ga zeggen… :slight_smile:

ja heel romantisch! :smiley:

@madlief: ach ja, verzamel al wat moet bijeen en gewoon go with the flow …:’)

Ik hoop dat ik deze zomer wel iemand ontmoet …