Klaagmuur voor de meiden mét relatie

De titel zegt het al!
Als er iets is wat je kwijt moet/wil over je vriend(in) of over je relatie, dan kan dat hier!

Kan in het algemene topic…al hoewel. Een klaagmuur met alleen maar geklaag, klink aantrekkelijk haha.

Kan al in dit topic:
http://forum.girlscene.nl/forum/liefde-boys/hier-kan-je-alles-hem-kwijt.-lucht-je-hart-5-245759.0.html

Ja dacht ik ook, maar er is ook een ‘klaagmuur voor vrijgezellen’, dus ik dacht; waarom niet ook voor de meiden die wél een relatie hebben…

Opzich is dit topic wel een slim idee. In dat andere topic komen ook meiden met positieve dingen, en wordt er niet meer op het geklaag gereageerd.

Omdat bij de ander het hier kan je alles over HEM kwijt, tsja als je geen hem hebt, heb je het klaagmuur voor VRIJGEZELLEN. Maar aangezien je met een relatie een hem hebt, kan dat makkelijk in het algemene topic

Op positieve dingen hoeft ook niet gereageerd te worden. Het is een topic, betekent niet dat er gereageerd op je hoeft te worden.

Ik stem voor dit topic.

OP DIT TOPIC ZAT IK TE WACHTEN!

Ik hou van mijn vriend, met heel mijn hart, maar af en toe loopt het even zó fout. Ik mis dan wel echt een plaatsje op girlscene waar ik mijn verhaal kwijt kan, zonder dat ik het gevoel heb dat ik blije gesprekken van anderen binnen dring.

Ik stem voor dit topic en ben vanaf nu absoluut een vaste klant.

WAT EEN GOED IDEE VOOR EEN TOPIC

ik hou echt veel van me vriend en ben echt blij met hem. maar in gesprekken zegt hij altijd achter alles ‘schat’ en via app komt alles zo droogkloterig over hoe hij alles zegt met oke schat. Wat hij ook doet is heel veel kopieren plakken gebruiken gewoon kwestie van lui denk ik ? heeft ook beetje te maken met zn dislectie

wilde het even kwijt DANKJE

Ohhh same here! Ik heb een verbod gelegd op het woord ‘ok’, want dat kreeg ik langzamerhand overal op terug. Ik snap t wel, via whatsapp ga je niet hele zinnen antwoord geven maar ok is zo bot… Maar het blijft een echt jongensachtige jongen, dat is ook één van de redenen dat ik m leuk vind maar soms verwacht ik ook net iets meer van m, iets spontaans, iets romantisch ofzo

verder is het een superlieve jongen en hou ik echt zielsveel van hem, maar dat terzijde, dit topic is er volgens mij gewoon om lekker even te klagen!

Laten we maar afspreken dat we niet overal bij hoeven te zetten dat we echt wel van hem houden, haha. We komen hier alleen maar om te klagen of als het iets minder gaat, dat wil niet zeggen dat we ze niet leuk vinden.

Dus, jongens, we houden van jullie, maar af en toe halen jullie het bloed onder onze nagels vandaan.

Voor de meiden die dit topic zien zitten. Misschien even voorstellen en iets over je relatie vertellen? Of ben ik nu te enthousiast?

Ik voel me zooo naïf dat ik er nog steeds van overtuigd ben dat meiden mét een relatie niet echt te klagen hebben :’). Mij lijkt het leven met een lief echt beter.

Ik kan soms wel een baksteen naar zijn hoofd gooien!

ligt er aan… wat voor vent je hebt :wink:

Ik zie dit topic ook wel zitten! Bij dat ‘Lucht je hart topic’ gaat het zo snel dat ik het niet meer kan volgen, haha! En om nou alles te gaan terug lezen…
Dit lijkt me perfect, haha :slightly_smiling_face:

Een leven zonder vriend lijkt me echt niet leuker, maar een relatie is soms wel echt een uitdaging. En ik denk dat meiden met een relatie af en toe een uitlaatklep nodig hebben, zonder veroordeeld te worden. Als er iets aan de hand is in mijn relatie zijn veel vriendinnen ervoor me en kan ik even lekker zeuren, maar er zijn er ook genoeg die zeggen dat ik me niet moet aanstellen omdat ik tenminste een relatie heb en dat vind ik ontzettend oneerlijk. Als zij met een jongen zoenen en er later spijt van hebben, zeg ik toch ook niet: Ja maar, jij kan tenminste gewoon met random jongens zoenen.

Dus ik vind dat we recht hebben op een topic :slightly_smiling_face:

Dit lijkt me echt een goed topic! Ik stem voor :slightly_smiling_face:

Ik zeg het, het is eerder mijn naïviteit :slightly_smiling_face: Een goeie vriendin van me die al even een serieuze relatie heeft, zei me onlangs iets vrij gelijkaardig. Haha dat van die random jongens kussen is best waar.

Ik snap je volledig eigenlijk, ookal heb ik in het recente verleden best kut gedaan tegen vriendinnen die klaagde over hun vriendjes, een relatie zal ook wel niet elke dag op roze wolkjes lopen zijn. Dus ik onzeg jullie zeker niet het recht op dit topic! (er zijn hier dagelijks een heleboel topics die wel wat minder nut hebben dat dit :p)