Klaag over je Gsm

door het beeld heen, van onder links tot boven rechts , en dat kan gauw op mijn mobiel want het beeld is niet zo groot.

http://media.photobucket…/fangping1217/SD10916.jpg

dit is niet mijne hoor ,maar wel mijn telefoon maar zonder scheur…xd

Zoohee!! Hoe smal kan een mobieltje zijn :grinning:

Die van mij heeft een touchscreen en dat is irritant en ik ben steeds al mn btg kwijt omdat ik op internet gaa als mn mobiel in mn zak zit

[b]Ik heb deze gsm :

http://www.techzine.nl/uploaded/158588_393b8ff5.jpg

Mn moeder heeft ‘m gevonden in een plas water. M’n broer heeft ‘m helemaal uit elkaar gehaald, water en zand eruit gehaald enzo . Eigenaar hebben we niet kunnen vinden dus heb ik hem gekregen.
En het is zo kut dat ik nu geen oortjes heb om muziek te luisteren x’)
Ik zit trouwens al anderhalve week zonder gsm.
Want ik ben alleen in het weekend thuis en dan ligt mn oplader net weer waar ik in de week ben. x’) ingewikkeldheid.
Ohja, hij heeft een 5 megapixel camera, maar zo goed trekt hij ook niet hoor . . . En de flits is stuk x’)

Doelloze reactie + saaiheid, niemand gaat dit lezen x’)[/b]

Die heb ik ook! (: van mijn vader gekregen
Alleen hij maakt geen mooie foto’s en als ik wil filmen is het té overbelicht. Tijd voor een nieuwe XD.

k vind gsm zoon kut woord

Ik vind t alleen stom dat ik met mn HTC alleen kan bluetooth’en met n HTC, verder niks te klagen :grinning:

K ben wel blij met mn gsm alleen is het touchscreen soms wel irritant.
De wekker gaat niet af als hij op stil staat, ik kan niet zien hoeveel smsjes je in totaal heb verzonden vanaf begin telefoon of hoelang gebeld ( vond ik leuk om te zien ('a) en met de camera moet je hem echt 10 seconden stil houden voor de foto is gemaakt maar voor de rest wel okee :slightly_smiling_face:

Mijn mobiel heeft een barst iets in het beeldscherm :open_mouth:
Hij moest zonodig uit mijn zak vliegen bij de kermis x-x
En daar door moest dat hele ding vast gezet worden bij de kermis :grinning_face_with_smiling_eyes:
En werd ie gered door een leuke pool x’D

Alleen heeft ie nu kuren met het opladen je moet er 20 minuten mee puzzelen wil hij eindelijk opladen x-x

Niet echt veel, alleen dat ie super snel leeg is en af en toe hangt…

hij is supersnel leeg,
valt soms in een keer uit
loopt regelmatig vast tijdens het fotograferen
als ik gebeld word duurt het een eeuwigheid voordat het schermpje aanspringt en hij reageert maar de ringtone hoor je dan wel keihard
gewoon shit telefoon xD

hij is best snel leeg
loopt soms vast
volumeknop is kapot, en hij staat op zn hardst, dus kan ik niet meer veranderen.
voor de rest wel goed:)

hahahaha, geweldig. er was dit jaar bij ons ook een leuke pool op de kermis :’)

on topic:
hij valt soms gewoon uit. internetverbinding ligt er soms een hele dag uit. smsen kost 23 cent per smsje, behalve als je blox neemt, maar ik weet niet van te voren of ik dan een maand lang in een smsbui ben en of het dan wel het voordeligst is. als ik iemand bel en die neemt niet op, kost het me toch 30 cent. :s als je belt gaat ie op toetsenblokkering, dat is niet handig wanneer je je beltegoed wilt opwaarderen, want dan moet je menu’s kiezen via cijfers. ehm, verder hou ik wel van mn telefoon.

Mijn mobiel is lelijk, groot, ouderwets, superslechte camera, sloom en kraakt aan alle kanten. En nou is die verdomde oplader ook nog eens verdwenen.

Een SMS kost 23cent (!!!)
en me telefoon is best lelijk, zo’n schuif ding, zo’n hele originele (uhuuuhum)

Oh, net als die van SECONDMISTAKE op pagina 1.
ja idd, hij maakt supeeeerlelijke foto’s vind ik. wat nou 5mp? hebben ze ook maar ff erop zegt, klopt niks van.

Woot?! 23 cent?.. dat is veel ik sms voor 5 cent

mijn mobiel is 3 jaar oud, in de wasmachine geweest, lelijk, de camera doet het niet meer, de bluetooth doet het niet meer, het pijltje omhoog doet het niet meer en ik wil een nieuwe.

ik heb eigenlijk niks te klagen over de mijne (A)
alleen jammer dat er geen wifi opzit haha

Hij begint kuren te krijgen… laatst begon ie uit het niets te trillen uitdoen was de enigste optie en als ie 'm dan weer aan deed begon ie weer te trillen. Nou doe ie weer normaal. Ik heb 'm nou al 3 jaar en ik kan er nog steeds niet fatsoenlijk mee smsen.