Klaag over je Gsm

klaag over je gsm, het mag vanalles zijn… over de provider, de hoeveelheid beltegoed, of hoe lelijk hij wel niet is

On topic= goood ik haaat t-mobile zo, het is zo duur en ik wil zo graag naar HEM smsen, zooo verschrikkelijk irritant dat ik geen beltegoed heb!

Mijn gsm is kut want hij gaat telkens mensen bellen zonder dat ik ergens op druk :face_with_raised_eyebrow:
En dan word ik 300x per dag teruggebeld “heeeeey had je net gebeld?”

ik heb eigenlijk nietzoveel te klagen XD?
ohja wel over vodafone:
je kan alleen btg halen in de winkel VOOR 20 EURO OF MEER!? dat slaat nergens op

Mijn mobiel kan niet zo goed bellen, voor de rest is ie wel aardig.

Heb niets te klagen behalve dat ik vaak over me abbo heen zit, maar dat ligt aan mezelf.

mijne is zo langzaam
of ik ben gewoon te snel

Mijn mobiel eet alles op!!
Hij heeft mijn SD vermoord, mijn simkaart bijna, mijn oplader gaat het begeven en mijn batterij is binnen 1 dag leeg. Hij valt uit als ik bluetooth aan zet, en de boxen begeven het
IK HAAAAT HEM!!!

ik wil een new =]

mijn telefoon in m’n beste vriend :pensive:

Mijn mobiel is ontzettend sloom

Nou je hoort hem in de les als 'ie op trillen staat :pensive:

Ohja mijn trilfunctie kan ook niet uit en is heel hard en lang -.-

Hij loopt vast als het koud is.

Mijn mobiel is gewoon oud, kut, lelijk en saai. Maarja heb geen geld om nieuwe te kopen en dat rot ding overleefd alles, en doet het nog steeds, dus krijg ook geen nieuwe…

Ik heb niets te klagen over m’n mobiel, als ik wil smsen dan is ie mijn allerbeste vriend

XD

er zit een kk grote scheur in en doet nooit van ik wil,
en trouwens er komt nooit ineens vanzelf voor de aardigheid btg op.

een wat voor’n scheur?

nou ik heb van die aanraaktoetsen,
je hoeft niet te drukken behalve bij de cijfers,
en ik vind het stom dat als ik aan het smssen ben
en perongelijk het rode hoorntje aanraak
dat mijn hele sms dan weg is.

dat is echt kut

aangezien hij steeds valt, en daardoor steeds in 3 stukken ligt,
is er nu vanalles afgebroken, en als ik hem gewoon vastheb gebeurt het af en toe dat hij al uit elkaar valt.
en daardoor zit soms het voorste stuk té ver naar voren, waardoor ik geen enkele knop meer in kan drukken en ik hem weer helemaal uit elkaar moet halen en dan weer dicht moet klikken.

O ja, en 't geheugen is te klein, ik kan niet eens alle nummers van MJ erop zetten ¬¬

edit;
en ik vergeet ook nog dat hij het amper doet als ik 'm op wil laden.
ik moest eerst 25 keer met die oplader wiebelen voordat de mobiel 'm pakt, daarna moet ik zonder enige ‘onverwachtse’ beweging m’n mobiel neerleggen, want dan kan ik weer opnieuw beginnen.

en hij geeft niet goed aan hoeveel % batterij er nog geladen is, het ene moment is hij 60%, het andere moment 40% en dan weer 80%…