Klaag hier over je leraren

Wat mij iriteert is dat de school steeds begint te zeiken over dat ik te dun ben. Toen de meester… op huisbezoek kwam ging het er de hele tijd over. (afgeluisterd) Nu kijkt hij op school steeds wat voor eten ik mee heb.

‘‘Ashley,beschuit? doe er dan kaas op’’
Zucht…

Wat mij irriteert is dat de leraren zeiken over dat ik te veel klets. En ik klets niet meer dan de rest! ö Ik hoef mijn vriendin alleen maar aan te kijken of ik krijg al wind van voren. -.-

Wat mij irriteert is dat als ze ff iemand horen praten meteen mij aankijken, alsof ik dat altijd doe! ben ik het… blijven ze me de hele les aankijken!

Wat mij irriteert aan leraren is dat ze allemaal het idee hebben dat hun vak het enige vak is dat je hebt !

Wat mij heel erg irriteert aan leraren, is dat ze er altijd van uit gaan dat ik niet mijn best doe om stil te zijn. ik ben gewoon een heel druk persoon, als ik dan de hele les stil ben geweest en aan het eind van de les wat drukker ben krijg ik gelijk te horen dat ik niet mijn best doe om serieus mee te doen.

@purepassion, inderdaad. En sommige stinken en zweten echt super erg. Onze aardrijkskundeleraar zweet altijd super erg, mijn natuurkunde leraar van vorig jaar was gewoon één en al smerige zweet/lichaamsgeur en onze godsdienst leraar zweet altijd na 5 minuten verschrikkelijk op z’n voorhoofd. :confused:

JAAAAA en dan geven ze steeds superveel huiswerk omdat ze denken dat hun vak het belangrijkste is!

Ik haat mijn mentrix om haar stem, onzekerheid (als je voor de klas staat moet je toch wel zelfvertrouwen hebben), ze steeds harder gaat praten, echt heel hard, als je héél zachtjes mensen hoort praten (ze is dus nog duidelijk hoorbaar), ze niet kan uitleggen en ze zegt bij elke som of die in de vgt/set komt of niet. Ze geeft wiskunde, maar toevallig zegt ze dan ook nog bij elke opdracht dat ie er wel goed in zou kunnen komen, maar ze die vgt/set niet maakt. Verder, als ze er van overtuigd is dat de opdracht niet in de vgt/set voorkomt, legt ze 'm niet uit.

Ohja en ze vraagt elke les waar we zijn en schrijft dat op. Ze komt het niet checken of zo, dus iedereen zegt dat ie bij 50 is, maar in feite zijn we gewoon nog bij 10. (:

Oja touwens, mijn tekenleraar (je hebt tekenen tot de 3e klas) denkt dat hij een SUPER INGEWIKKELD vak geeft! en omdat hij dat kan geven is hij zo INTILLIGENT! terwijl hij een dunne man is met heel lang haar in een staartje hippie! Gosh wat vind ik hem irritant! :S

Ik haat leraren omdat ze zelf denken alles te kunnen flikken & wij alles maar moeten doen volgens hun regeltjes.
Zoals: wij mogen officieël nergens meer eten&drinken behalve in de aula en zelf lopen ze wel leuk met een kop koffie ofso in de gangen of in het klaslokaal.

& wij hebben ook een lerares duits en wij vroegen laatst van: heeft u de repetitie’s al nagekeken? zegt ze: ja ik was druk met andere dingen. Ik bedoel alsof wij niks beters hebben te doen dan huiswerk maken!

Waarom gaan alle leraren weg!
Nu ga ik alle sets verpesten volgende week,
Srew School.

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
IK HAAAAAAT MIJN WISKUNDE DOCENT!!!
ZE KAN GEEN WISKUNDE GEVEN!
ZE SNAPT HET ZELF NIET EENS!
WIJ MOETEN HAAR HELPEN OMDAT ZE HET ANDERS AL HELEMAAL NIET KAN UITLEGGEN!
EN DE HELFT VAN DE SOMMEN DIE ZE ‘UITLEGT’ VOOR ZICHZELF OP HET BOORD MAAKT.

Gosh.
Ik haat dat mens.
Ik mag van mezelf niet meer zeggen dat ik slecht ben in wiskunde.
Zij is gewoon de KUTSTE wiskunde docent EVER

Heeeel fijn.
Krijg ik net een mail van mijn docent kunst algemeen,
dat het po, dat ik zwaar heb afgeraffeld omdat ik het 2 uur voor de deadline nog moest maken, wel meetelt, terwijl het niet in het pta staat,
maar hij beweert van wel.
Het allerfijnste is dat vrijdag iedereen elkaars po gaat beoordelen en omdat ik zoiets waardeloos en summier heb ingeleverd (omdat het toch niet mee zou tellen) ga ik dus nu een onvoldoende halen voor een vak waar ik goed in ben.
In mijn examenjaar.
Heel fijn.

Haha dat heb ik ook met een vak. Dan vraag ik iets, legt hij het me dus uit & dan komt die even later weer met ooh nee het klopte toch niet wat ik je net heb uitgelegd.

Mijn biodocent is trouwens ook… iemand waar ik me aan erger…
Stomme brilsnorprikker…
hij praat zoooooooooooooo saaaaaaaaaaai…
ik kan er echt totaal niet naar luisteren…
echt verschrikkelijk
hij is wel beter dan mijn wiskunde docent… kutwijf…

mijn natuurkunde docent vind ik trouwens geweldig!
maar dat alleen maar omdat hij mij punten gaf voor een vraag waar ik zelf later niets meer van snapte en de andere mensen aan wie ik het liet zien ook niet…
hij zei dat ik die punten had gekregen omdat hij me slim vond (:

Mijn natuurkunde docent, echt verschrikkelijk saaie man.
Op zich is hij wel goed en hij doet het in ieder geval beter dan mijn vorige, maar hij heeft zo’n saaie stem en legt het hele uur uit, en dan heb ik hem ook nog elke keer het laatste uur van de dag (van 3 tot 4).

Oh en ik heb eigenlijk een hekel aan alle leraren van de engelssectie
ik vind engels een leuk vak hoor,
maar alle leraren die ik in die ik in die jaren heb gehad konden NIET plannen
dan moest wij extra veel huiswerk maken omdat we het anders niet zouden redden,
of dan moesten we zelfs extra uren terug komen
dan heb ik ook zoiets van rot toch eens een eind op!
dat is jou probleem dat je niet kan plannen!
maak er niet mijn probleem van!

EN dat heb ik nog wel gestolen van mijn engels docente van nu,
dat zei ze omdat ik geen plan voor mijn speech had ingeleverd omdat het zo’n k*t onderwerp is dat ik gewoon niets kan bedenken,
mijn vriendin ook niet gingen we naar haar toe
geeft ze allemaal van die onderwerpen van wtf…
zegt ze daarna doodleuk ‘Don’t make it my problem.’

Ik kan mijn docenten echt NIET uitstaan…

haha ik denk dat bijna niemand zijn docenten kan uitstaan :stuck_out_tongue:

Volgens mij vallen mijn docenten wel mee, als ik die verhalen hier lees. Voorgaande jaren had ik ook verschrikkelijke leraren, o.a voor wiskunde en scheikunde. Juist de vakken waar je goeie leraren voor nodig hebt, maargoed. Nu zit ik in 4TL dus heb maar 7 leraren ofzo, en vallen wel mee.