Kittens

Wil je foto’s posten? :3

Onze kat is 9 ofzo, en we hebben een keer kittens van haar gehad, en ook 2 keer een andere kitten, ze wenden wel snel, helaas zijn ze allebei overleden, ze waren te avontuurlijk.

Je gaat toch geen kittens geboren laten worden om ze daarna naar het asiel te brengen?:face_with_raised_eyebrow:??

Wat denk je dat er op het moment al aan kittens binnen word gebracht in de asielen en opvangen. Laat je kat helpen en begin er niet aan als je ze toch ergens gaat dumpen!

wij hadden eerst ook 7 kittens (hebben er 3 gehouden gehehe) en hebben ze met 8 weken verkocht op marktplaats, niet veel geld(15 euro ofzo) maar dan weet je dat ze het wss wel goed krijgen. En die mensen komen dan aan je huis en daar praat je eerst ff mee enzo.

JA OMFG!

onze kat kan absoluut niet tegen concurentie dus helaas geen optie voor ons :stuck_out_tongue:

Ze moeten 8 weken zijn. Maar ik zoek een katje! Ik weet niet of je ze weggeeft

Ik werk zelf in het asiel, dus ik weet er wel aardig wat dingen vanaf haha.
Voor afstand moet je wel betalen, een vaste prijs per kitten (kat). Deze prijs verschilt per asiel. Ook is het zo dat je niet zelf het asiel uit kunt kiezen waar je ze naar toe wilt brengen, een asiel gaat per regio. Dus moet je even uitzoeken welk asiel bij jouw regio hoort. Daarnaast is het zo dat een kitten op de leeftijd moet zijn dat hij weg kan bij de moeder, aangezien je de moeder neem ik aan zelf houd en de kittens anders naar gastgezinnen moeten.
Bij gewone kittens zit de leeftijd volgens mij rond 10 weken dat ze bij de moeder vandaan kunnen.
Als je nog vragen hebt kun je me noten (:

Overigens is het ook nog zo dat nu rond de zomervakantie veel asiels overvol zitten aan kittens omdat er heel veel kittens gedumpt worden. ( Denk aan zo’n 150 kittens over de zomermaanden per asiel ) Het zal dus moeilijk worden om 7 kittens bij een asiel kwijt te kunnen.
Daarom adviseer ik je voor de kosten en het gebrek aan plek om te proberen om de kittens zelf te plaatsen (:

Tegenwoordig is het overigens niet meer zo dat honden en katten afgemaakt worden als ze geen plek krijgen, ze krijgen alleen een spuitje als ze doodziek zijn.
Dit is namelijk een verhaal die de rondte doet doordat er sommige grote steden zijn waar er een enorm gebrek was aan ruimte vroeger. Tegenwoordig zijn er nog maar weinig tot geen asiels die dit nog doen!

Ik wil zo graag deze kat knuffelen! ;-;
http://www.ikzoekbaas.nl/…/louter-bloemen-dordrecht

Maar mijn ouders vinden het niet goed dat ik een nog een kat neem. :frowning_face: We hebben al een hond en kat zeggen ze…
En deze dan?! Deze heeft toch ook een familie nodig?! Hij heeft maar drie pootjes! DRIE!! ;-;

Super dat je gekozen hebt voor een volwassen kat!

6 of 8 weken. En ik zou ze niet aan het asiel geven, maar op marktplaats zetten. Gratis afhalen of voor een klein bedrag.

Juist niet gratis, dan is er een kans dat ze gebruikt worden als slangenvoer!!!

kan je niet een advertentie in de lokale krant doen? en je kat laten steriliseren :stuck_out_tongue:

Hier in het asiel zeiden ze dat toen mijn zus een kat wilde halen… o.o

en dat bedoel ik dus met engerds op marktplaats!

Dit inderdaad!!! Ik snap daar helemaal niets van, oh leuke en nestje, oh we hebben geen ruimte, weg ermee, naar het asiel waar ze wss heel hun leven zullen zitten.
Dat doe je die beestjes toch niet aan, die door jou toedoen op de wereld zijn?
Daarnaast is naar het asiel brengen heel duur, duurder dan een sterlisatie.
Laat ze gewoon helpen, en ik vind de mensen die dat niet doen en de kittens gewoon dumpen ook ontzettend laf.
Sorry maar ik kan ik zo kwaad om worden! :hammer: