Kittens

Hoi allemaal,

Wij hebben thuis dus een poes haha met 7 kittens. Ze zijn nu 1 maandje oud en 3 dagen. Mijn ouders willen ze natuurlijk weg doen, want 7 kittens dat is gewoon te veel. Hebben jullie enig idee hoe oud de kittens moeten zijn om ze aan het asiel weg te geven? En kost dit ook geld?

XXXXX

Ik wou zeggen ‘je kan ze ook op marktplaats zetten’ maar daar komen soms wel enge mensen op af :’) dan moet je er sowieso geld voor vragen.
trouwens, als je ze aan het asiel geeft, heb je kans dat ze geen baasje vinden en ze het niet overleven…
Bij ons kost het wel geld, weet niet hoe veel.

Maar hoe oud moeten ze dan & hoeveel kost het? :slightly_smiling_face:

Ik zou een advertentie op Marktplaats zetten, met een paar goede foto’s erbij en een leuk verhaaltje! (:

6 weken ofzo toch? D: of ben ik nu weer raar aan het praten.
Ik zou ze gewoon weggeven aan mensen waarom wil je er geld voor betalen? :'D

Wettelijk gezien moet een kitten 7 weken zijn, maar veel doen het ook met 6 weken. Hebben jullie geen regionaal blaadje of zo? Waar je een advertentie in kunt zetten. Ik vertrouw marktplaats niet zo, op de een of andere manier :’)

ze moeten minimaal 7 weken zijn inderdaad.

Wij zetten ze altijd op marktplaats, maar je kan ook een lieve foto op facebook zetten :wink:
Een briefje bij de dierenwinkel en supermarkt werkt ook altijd erg goed :slightly_smiling_face:

Ohw, en wij vragen er altijd ¤25,- voor. Ze zijn dan ontwormd en ontvlooid. Dat is allebei best duur en je hebt ze natuurlijk eten gegeven

Ik heb geen idee over de leeftijd. Maar kan je niet in je omgeving rondvragen of er nog mensen zijn die gratis een kitten willen hebben? Zo weet je zeker dat je kat een goed huis krijgt, want niet alle diertjes die in een asiel zitten overleven. Nou hebben ze wel een grote kans, omdat ze nog jong zijn en volgens veel mensen schattiger. Maar je kan ook zoals mensen zeggen een advertentie plaatsen op marktplaats of een briefje ophangen in de supermarkt.

Bij 6 weken zijn ze echt nog te jong hoor, minstens 8 week, maar eigenlijk liever iets langer. En ik zou het niet op marktplaats zetten, sommige mensen gebruiken kittens namelijk als slangenvoer. Je kan een briefje in de supermarkt ophangen, een brief/mail bij je ouders werk doen en misschien mensen van je school, of vriendinnen vragen, hoe meer mensen je het vertelt hoe meer mensen er vanaf weten.

niet aan het asiel geven! Die zitten nu vol met kleine kittens , dus de kans dat ze geadopteerd worden word dan kleiner , ik zou eerst via marktplaat proberen , en blaadjes in de supermarkt ophangen , op scholen , en van die dingen!
Je kan het ook bijv, op je facebook zetten , mensen zeggen het dan door… zo hebben ze denkik het snelste een baasje. laat ook vrienden rond vragen!

Waar woon je?

Ik wil juist een kitten, haha (geen idee of mijn ouders het goed zullen vinden, maar ik wil weer heel graag een klein katje hebben)
In het dierenasiel zitten inderdaad veel kittens maar ze worden daar wel ontwormd enzo.

Haha mijn moeder wilt ze heel graag aan het asiel geven, not my idea :stuck_out_tongue:… En ze wilt er zo snel mogelijk vanaf.

ik wil er oook wel eentje hahah idd, waar wooon je? (:

Je kan ook hier een verkoop topic aanmaken, misschien willen een paar meiden er wel eentje :slightly_smiling_face:

Idd.
Op marktplaats komen echt enge mensen af hoor, geloof me, mijn zus heeft ervaring.
En ik trouwens ook, maar niet met katten.

Gewoon op marktplaats zetten, mijn zusje doet het met de kittens van haar 2 poezen altijd en er een kleine vergoeding voor de kosten tot nu toe voor vragen.

Wij hebben ook kittens, maar geven ze gewoon weg, omdat niemand er voor wil betalen.

ik wil wel 1tje hebben als ze mooi zijn :stuck_out_tongue:

Ja, dat weet ik, ik heb thuis ook nog een kat, en we hebben mensen die ervoor zorgen als wij er niet zijn, ik weet dat je verantwoordelijkheid hebt, dat je ze zindelijk moet maken, dat ze ook vervelend kunnen zijn, en als ze nog een kitten zijn het niet handig is om op vakantie te gaan.

Ja, dat weet ik, ik heb thuis ook nog een kat, en we hebben mensen die ervoor zorgen als wij er niet zijn, ik weet dat je verantwoordelijkheid hebt, dat je ze zindelijk moet maken, dat ze ook vervelend kunnen zijn, en als ze nog een kitten zijn het niet handig is om op vakantie te gaan.