kitten speeltjes (:

hoi (:

*ik krijg een kitta.
*dus ik wil graag speeltjes maken.

*iemand tips &zo.

Let wel op met zelfgemaakt speeltjes dat er geen onderdelen aanzitten die los kunnen gaan e.d.

nou, kittens spelen overal wel mee, gewoon propjes of lege dozen zijn al voldoende als speeltjes eigenlijk.

@hellomona. Echt?
Wist ik niet (:

als dat zo is mag hier een slotje op :slightly_smiling_face:!

yess, balletje maken van zilverfolie… en ze zijn hele dagen zoet met hun speeltje.

Wij hebben nu ook 4 baby kittens, van 3 weken ong. en ze spelen gewoon met alles wat in de buurt is: Gordijnen (steeds weer -.-) Tassen -ze klimmen erop, erin enso., papiertjes, benen (als klimpaal -.-), touwtjes, enz.
Heel veel dus. Maar ik zou uitkijken met die zilverfolie, dat kan snel los gaan als ze erop bijten en als ze het doorslikken is dat volgensmij niet echt goed (:

îdd gaat het om de darmen zitten ofseu.

Kartonnen dozen (groot genoeg haha!), propjes papier, potloden en touwtjes van wol vonden die van mij altijd heel erg leuk. Inderdaad uitkijken met zilverfolie, en ook met tasjes, aangezien de meeste katten die leuk vinden. Hun kopjes kunnen door het handvat gaan waardoor ze in paniek gaan rennen en dat kan fout gaan.

Wij hebben er ook een :grinning: Ik had zilverfolie-balletjes gemaakt en dan gooien. Maar er is eigenlijk dan nog nooit wat gebeurt. Ze vinden dat cadeaupapier lint meestal ook leuk. Vasthouden, en er mee rennen/lopen.

Kijk uit dat ze het niet opeten, bij een kennis van mijn moeder had de kat dat lint wel eens opgegeten, en moest toen naar de dierenarts xD
Dat beest eet echt alles, onder andere kerstslingers